Maven 16+6.... Afstemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bliver det mon?? dreng eller pige??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.414 visninger
50 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

VIPpigen

Såå er vi 16+6, og vi skal til kønsscanning i morgen formiddag. Så smid dit bud på hvad det bliver, vi er selv ret tabte herhjemme, men de eneste bud vi har fået fra familie og venner er en dreng...

Måske vi skulle sætte penge på spil... Hvad siger odset??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

VIPpigen skriver:

Såå er vi 16+6, og vi skal til kønsscanning i morgen formiddag. Så smid dit bud på hvad det bliver, vi er selv ret tabte herhjemme, men de eneste bud vi har fået fra familie og venner er en dreng...

Jeg siger pige 

Anmeld

28. juni 2010

Dansker I Holland

VIPpigen skriver:

Så gætter jeg osse på en pige

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Jeg siger en sund og rask baby. Tror absolut ikke man kan se på maven, hvilket køn det bliver, hvilket i min verden heller ikke er vigtigt, hvis bebs har det godt.

Håber I får en fantastisk oplevelse i morgen

Anmeld

28. juni 2010

VIPpigen

Munder skriver:

Jeg siger en sund og rask baby. Tror absolut ikke man kan se på maven, hvilket køn det bliver, hvilket i min verden heller ikke er vigtigt, hvis bebs har det godt.

Håber I får en fantastisk oplevelse i morgen

Præcis... Bare den lille har det godt, og er sund og raks, så er vi nu også glade herhjemme...

Ved heller ikke om det kan ses på maven, men er spændt på om familie og venner får ret, eller jeg følger folkeskole kliken... Alle pigerne der har fået børn fra den gamle klasse, med undtagelse af en har fået piger som den førstfødte...

Anmeld

28. juni 2010

B&J

Jeg tror en pige da jeg syntes det er en sjov gætte leg jeg ville personlig aldrig vide kønnet

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Ihh er SÅ spændende smukke... Der er ikke længe til du ved besked

Jeg tror det bliver en dreng

Skulle lige se min egen mave, og det ligner da det passer lidt med formen.. og jeg venter jo en lille guttermand

Her er jeg 16+5, så 1 dag til forskel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2010

VIPpigen

B&J skriver:

Jeg tror en pige da jeg syntes det er en sjov gætte leg jeg ville personlig aldrig vide kønnet

Vi er bare sååå nysgerrige herhjemme så vi er bare nød til det... hehe. Og syntes lidt det er rart at vide det Men jeg kunne godt se det spændende i vi ikke vidste det

Anmeld

28. juni 2010

Valle81

Jeg stemmer dreng, da maven starter over skambenet - det ligner min meget da jeg ventede Anton:0) Da jeg ventede Asta sad den mere opp eunder brysterne:0)

Anmeld

28. juni 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Ihh er SÅ spændende smukke... Der er ikke længe til du ved besked

Jeg tror det bliver en dreng

Skulle lige se min egen mave, og det ligner da det passer lidt med formen.. og jeg venter jo en lille guttermand

Her er jeg 16+5, så 1 dag til forskel.

Nej, nu er der ikke lang tid igen, glæder mig også bare til at se den lille igen, og hvor meget den er vokset...

Men du er altså mere slank om maven end jeg er, jeg har sådan en lille delle man lige kan se, og syntes bare den snyder så meget. Men ja, svaret kommer i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.