Maven 16+6.... Afstemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Vi er bare sååå nysgerrige herhjemme så vi er bare nød til det... hehe. Og syntes lidt det er rart at vide det Men jeg kunne godt se det spændende i vi ikke vidste det

nemlig smiler.... men som man siger alle må selv bestemme jeg ville ikke vide det og andre vil og det er også helt okay smiler forstår godt det er vildt spænde og man kan lave børne værelse ud af kønnet.. men bare træls hvis de siger det er en pige også gemmer drengen lige sin lille tissemand hiihihih men de er nogle små røver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

VIPpigen

Valle81 skriver:

Jeg stemmer dreng, da maven starter over skambenet - det ligner min meget da jeg ventede Anton:0) Da jeg ventede Asta sad den mere opp eunder brysterne:0)

Er spændt på om du får ret, og jeg kan snige mig uden om de andre tøser... hehe. Men ja, den sidder faktisk langt nede, og den lille har nogen dage hvor det så også er sjovt at bruge mors blære som hoppepude. Ved ikke hvordan, men det kan altså lykkes...

Anmeld

28. juni 2010

VIPpigen

B&J skriver:

nemlig smiler.... men som man siger alle må selv bestemme jeg ville ikke vide det og andre vil og det er også helt okay smiler forstår godt det er vildt spænde og man kan lave børne værelse ud af kønnet.. men bare træls hvis de siger det er en pige også gemmer drengen lige sin lille tissemand hiihihih men de er nogle små røver

Yep. er også glad for vi har den kønsscanning nu, om 3 uger skal vi så til MD, og så må vi se om de giver samme bud der, men ved at lige meget hvad jeg køber/laver så kan det altid afsættes til anden side da der ventes forskellige køn rundt om i omgangskræsen

Anmeld

28. juni 2010

twinboys

Smiler har stemt pige...

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Nej, nu er der ikke lang tid igen, glæder mig også bare til at se den lille igen, og hvor meget den er vokset...

Men du er altså mere slank om maven end jeg er, jeg har sådan en lille delle man lige kan se, og syntes bare den snyder så meget. Men ja, svaret kommer i morgen...

Kan jeg godt forstå.. man er bare ved at dø af spænding.

(Skal jo selv til scanning onsdag )

Uh ved jeg nu ikke om jeg er, tror bare min delle var større Kan jo så ikke bedømme om det snyder hehe Men ja, imorgen ved vi besked, og det vigtigste er jo bare at jeres dejlige lille baby har det godt

Hvornår skal i til MD?

Anmeld

28. juni 2010

B&J

VIPpigen skriver:

Yep. er også glad for vi har den kønsscanning nu, om 3 uger skal vi så til MD, og så må vi se om de giver samme bud der, men ved at lige meget hvad jeg køber/laver så kan det altid afsættes til anden side da der ventes forskellige køn rundt om i omgangskræsen

Ja det er en smart ide... glæder mig til af høre hvad du venter uhh hvor spænde

Anmeld

28. juni 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Kan jeg godt forstå.. man er bare ved at dø af spænding.

(Skal jo selv til scanning onsdag )

Uh ved jeg nu ikke om jeg er, tror bare min delle var større Kan jo så ikke bedømme om det snyder hehe Men ja, imorgen ved vi besked, og det vigtigste er jo bare at jeres dejlige lille baby har det godt

Hvornår skal i til MD?

Jamen de er så geniale, så vi skal til MD om præcis 3 uger i morgen... Så når jeg er præcis 20 uger skal vi til MD

Er det 3D/4D i skal til onsdag??

Anmeld

28. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Såå er vi 16+6, og vi skal til kønsscanning i morgen formiddag. Så smid dit bud på hvad det bliver, vi er selv ret tabte herhjemme, men de eneste bud vi har fået fra familie og venner er en dreng...

Måske vi skulle sætte penge på spil... Hvad siger odset??

ja jeg har altså også stemt pige..

glæder mig til at høre svaret i morgen....  (hehe klapper i mine små hænder og ville ønske det var mig der skulle til scaning i morgen)

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Jamen de er så geniale, så vi skal til MD om præcis 3 uger i morgen... Så når jeg er præcis 20 uger skal vi til MD

Er det 3D/4D i skal til onsdag??

Ej hvor godt!

Vi kom til MD lige efter, og det var vi lidt kede af, vi ville hellere nyde at se ham med større mellemrum. Men det er jo altid dejligt at se sin dejlige baby

Ja, det er det Uhhh er bare så spændt på at se ham, kan slet slet ikke vente, det bliver bare så spændende. En hel time hvor jeg bare skal nyde min søn, i selskab med Ronnie og hans forældre ( der slet ikke ved noget om det før vi er i Slagelse hehe )

Anmeld

28. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja jeg har altså også stemt pige..

glæder mig til at høre svaret i morgen....  (hehe klapper i mine små hænder og ville ønske det var mig der skulle til scaning i morgen)

Er spændt på om i får ret med en pige, men altså der er jo 50/50 for hvad det bliver... såå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.