Min uheldige dreng ! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2008

Anja

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Anja skriver:

Anja, der har plukveer til den store guldmedalje, da jeg jo har måtte købe blødt brød til min sårede søn og netto ligger 2 km væk - puha, det er sgu efterhånden hårdt at være gravid :S

Det konstaterede jeg allerede for 1½-2½ uge siden hvor Laura stadig var hjemme på fuldtid, da var jeg overbevist om at jeg ikke kom på arbejde igen pga plukkeveer...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 23+6

Ja, det kommer pludseligt at det går op for en at man faktisk snart er højgravid igen :P

Jeg synes dog endnu ikke at det er hårdt at have Elias hjemme, det er mere de dage, hvor både Jonas og Elias er hjemme og min mand er på job at jeg synes jeg er godt træt om aftenen :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Ja, det kommer pludseligt at det går op for en at man faktisk snart er højgravid igen :P

Jeg synes dog endnu ikke at det er hårdt at have Elias hjemme, det er mere de dage, hvor både Jonas og Elias er hjemme og min mand er på job at jeg synes jeg er godt træt om aftenen :))

Ja der ikke længe til mere... De spurgte da jeg startede på arbejde i torsdags hvor længe jeg havde tænkt mig at holde dem med selskab denne gang (3 mdr. (heraf 5 uger ferie)...

Det er dejligt at du ikke har problemer med at have Elias hjemme, tror grunden til at jeg havde problemer med Laura er at hun konstant vil hænge, hun er jo først begyndt at kravle inden for den måned, og sove igennem er noget der er kommet inden for en uge... Ellers måtte jeg pænt op 2-3 gange om natten...

Så fra aftensmad og resten af eften lå jeg på ryggen på sofaen for at slappe så meget af i maven som muligt...

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

aj trold, det er dælme en træls besked at få....hvor længe du vil holde dem med selskab???

det var forhåbentlig sagt med et smil på læben....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.