Min uheldige dreng ! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Anja

Som nogle af jer sikkert kan huske, så slog Elias noget af sin højre fortand for et par mdr siden.

Her til morgen var uheldet ude igen. Han sad på klinkegulvet i køkkenet og pludselig eksede hans arme og han slog tænderne ned i gulvet - smak !

Det blødte og jeg kunne se, at der var slået noget af den anden fortand !!

Da drengen endelig var faldet til ro - og mor her også var faldet lidt til ro - ringede jeg til børnetandklinikken i byen. Heldigvis ville de gerne se ham allerede i dag 8.45.

Vi er nu hjemme igen. Ingen tænder flækket, men fortænderne er slået løse, så den står på blød skånekost en uges tid så tænderne kan fæstne sig igen og så er der jo en god risiko for at en eller begge tænder ændre farve og bliver grå-sorte +o( Hun mente dog, at fordi han er så lille så er der stadig stort mellemrum mellem rødderne på mælketænderne og de begyndende blivende tænder så risikoen for at de blivende fortænder har taget skade er minimal - puha, vi håber på det bedst.

Men nu er vores forsikring så sikkert endnu mere glad for at have os som kunder. Inden for den sidste tid har vi (nu) anmeldt to tandskader, en ødelagt garageport og en aflyst ferie !

Anja, der har plukveer til den store guldmedalje, da jeg jo har måtte købe blødt brød til min sårede søn og netto ligger 2 km væk - puha, det er sgu efterhånden hårdt at være gravid :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Nadi

Puha en omgang! Håber han er ved godt mod alligevel for det lyder absolut ikke sjovt :( jeg frygter godt nok også at der sker noget med Oliver's tænder, for han har det med at hakke dem ned i sengekante og bordet! Har en fætter der slog sin ene fortand ud og fik den først igen da de blivende tænder kom 8( Så måske er det derfra min skræk stammer... Men heller at det er mælketænderne og ikke de blivende tænder der tager skade! Jeg kan også godt forstå at du har plukveer, håber du kan få hvilet lidt :) -Nadia

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

nej hvor er det bare synd for Elias...hvad pokker er der dog med ham og de bisser...

det er da heldigt det ikke er de blivende tænder han slår...

hvad siger han til det bløde brød?

nu skal du ikke give dig til at få veer endnu...så tag lige og sæt dig lidt ned og pust ud...lol....

håber snart det ikke gør ondt i hans bisser mere

Anmeld

23. juni 2008

ivfmarie

ja dét er sgi da lige til at få plukkeveer af!! Stakkels dreng - og selvfølgelig også hans mor!
hehe, ja det er godt lige nu at I får testet om I har et ordentlig forsikringsselskab 8(!

God bedring til alle ;)

Marie

Anmeld

23. juni 2008

Sille

åhh nej.. stakkels dreng.. han er da også uheldig.. heldigvis er det mælketænder...;)

Og stakkels dig med plukveer.... puh...

god bedring til jer begge...

-sille

Anmeld

23. juni 2008

Muffinmus

Øv altså. Ih det er SÅ fustrerende at de små skal komme til skade. Mine nerver kan dælme ikke holde til det.. GOdt han ikke slog dem ud, men øv at det er skåne kost for at de kan sætte sig fast igen. Stakkels lille dreng:'(

Anmeld

23. juni 2008

Ny mor

Arrrggg, hvor træls....Julius mangler en lille flis af sin ene fortand, fordi han lavede samme nummer. Og det var lige efter tanden endelig var kommet helt ud :'( Håber Elias´kommer på plads igen! Birgitte

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Nej lille mand dog, hvor har han bare været uheldig med de kære bisser... Håber han snart kommer på dupperne igen og at der ikke er sket noget med de blivene tænder:S
Krams Henriette

Anmeld

23. juni 2008

Anja

Takker for de søde ord, piger.

Han har det okay nu. Han har sovet, spist lidt yoghurt og nu også lidt bondebrød.

Han kører hele tiden tungen hen over tænderne, men det må jo også føles mærkeligt at der mangler noget af ens tand.

Ja, vi krydser fingre for at de blivende tænder bliver fine - men det er der jo nogle år til vi finder ud af :)

Anmeld

23. juni 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Anja, der har plukveer til den store guldmedalje, da jeg jo har måtte købe blødt brød til min sårede søn og netto ligger 2 km væk - puha, det er sgu efterhånden hårdt at være gravid :S

Det konstaterede jeg allerede for 1½-2½ uge siden hvor Laura stadig var hjemme på fuldtid, da var jeg overbevist om at jeg ikke kom på arbejde igen pga plukkeveer...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 23+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.