Hollys tapet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. juli 2010

ChatH

mariamiss6 skriver:

Okay men altså skal det så forståes sådan at der er 1 stykke á 53 cm X 1,5 meter

og 1 stykke á 53 cm X 3 meter....

Ja ja, nu lyder det nok som om jeg vil have det skåret ud i pap, men jeg har svært ved at forestille mig det, så egentlig vil jeg gerne have det skåret ud i pap (eller tapet måske )

ja altså forestil dig en almindelig tapet bane. den er 53 bred og så er banen 1,5 meter lang.

og den anden bane er så 53 bred og 3 meter lang.

Forstod du det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

ChatH

mariamiss6 skriver:

Okay men altså skal det så forståes sådan at der er 1 stykke á 53 cm X 1,5 meter

og 1 stykke á 53 cm X 3 meter....

Ja ja, nu lyder det nok som om jeg vil have det skåret ud i pap, men jeg har svært ved at forestille mig det, så egentlig vil jeg gerne have det skåret ud i pap (eller tapet måske )

ja altså forestil dig en almindelig tapet bane. den er 53 bred og så er banen 1,5 meter lang.

Forstod du det

Anmeld

1. juli 2010

mariamiss6

Chatarina skriver:

Forstod du det

Jamen så var det sådan jeg forstod det....

Så er det jo også "kun" til lige at klistre en stol eller et bord til med

Det er jo bare, at når man ser en annonce på noget tapet, så forestiller man sig hvordan væggen ligesom ville se ud med tapetet på - kan du se det billede

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

mariamiss6 skriver:

Jamen så var det sådan jeg forstod det....

Så er det jo også "kun" til lige at klistre en stol eller et bord til med

Det er jo bare, at når man ser en annonce på noget tapet, så forestiller man sig hvordan væggen ligesom ville se ud med tapetet på - kan du se det billede

Jo det kan jo bruges til mange ting men er købt til at skulle bruges til bord og stole men kommer ikke til at få det gjort derfor sælger jeg det igen..

det kan også bruges til sættekasser, kommoder med mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.