Hollys tapet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.776 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

ChatH

har 1,5 meter hollys tapet liggende med brune kløver som jeg ikke får brugt. sælges for 45kr. meteren.

har 3 meter hollys tapet med lilla kløver. sælges for 45 kr. meteren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

ChatH

Ingen der kan bruge noget lækkert Tapet???

Anmeld

1. juli 2010

mariamiss6

jamen 1,5 og 3 meter er jo dårligt nok til en skotøjsæske-indpakning...

Ikke for at være spydig eller noget, men hvad får dig til at tro at folk vil købe den slags?

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

mariamiss6 skriver:

Ikke for at være spydig eller noget, men hvad får dig til at tro at folk vil købe den slags?

Tror du har misforstået mig så, det er hele baner. måske har jeg ikke gjort mig tydelig nok i hvad målene var.

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

Altså for at få det på det rene. så måler det 53 i bredden og er henholdsvis 1,5 meter langt samt 3 meter langt. det er altså baner eller hvad søren man siger.

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

mariamiss6 skriver:

hvorfor skulle jeg egentlig også ville sælge noget der ikke kunne dække en skotøjs æske?

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

hvorfor skulle jeg egentlig også ville sælge noget der ikke kunne dække en skotøjs æske?

Ja, det kunne der være noget om ....hahaha 

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Ja, det kunne der være noget om ....hahaha 

har købt det fordijeg ville sætte det på pigernes borde og stole på værelset, men kommer bare aldrig til det de der impulskøb.

Anmeld

1. juli 2010

mariamiss6

Chatarina skriver:

Altså for at få det på det rene. så måler det 53 i bredden og er henholdsvis 1,5 meter langt samt 3 meter langt. det er altså baner eller hvad søren man siger.

Okay men altså skal det så forståes sådan at der er 1 stykke á 53 cm X 1,5 meter

og 1 stykke á 53 cm X 3 meter....

Ja ja, nu lyder det nok som om jeg vil have det skåret ud i pap, men jeg har svært ved at forestille mig det, så egentlig vil jeg gerne have det skåret ud i pap (eller tapet måske )

Anmeld

1. juli 2010

mariamiss6

Chatarina skriver:

Jamen det var jo det jeg ikke kunne forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.