undersøgelse for bækkenløsning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Lou87

Jennifer skriver:

ja meget.
mange tak det vil jeg gøre. har først termin til dec så der er lang vej ndnu.

Puhaaaaaa din stakkel
Der er sku lang tid igen !! ..
Jeg sys det rigeligt jeg måtte gå fra 2 måneder før, det er simpelthen så sygt og gå hjemme !! ..
Specielt når man bare går og venter på bebsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Mikkel's mor <3

Lou87 skriver:

Puhaaaaaa din stakkel
Der er sku lang tid igen !! ..
Jeg sys det rigeligt jeg måtte gå fra 2 måneder før, det er simpelthen så sygt og gå hjemme !! ..
Specielt når man bare går og venter på bebsen

præcis. men har lige fået besked på at jeg ikke bliver sygemeldt alligevel. så må leve med de smerter jeg har. da jeg ikke kan spise smertestillende.

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

Jennifer skriver:

præcis. men har lige fået besked på at jeg ikke bliver sygemeldt alligevel. så må leve med de smerter jeg har. da jeg ikke kan spise smertestillende.

Nå ?! hvorfor nu ikk det... det da underligt som der pludselig bliver taget en ændring...

Anmeld

1. juli 2010

Mikkel's mor <3

Lou87 skriver:

Nå ?! hvorfor nu ikk det... det da underligt som der pludselig bliver taget en ændring...

de ringede fra jobcenteret og sagde at jeg godt kunne holde til det, jeg skulle bare undgå tunge løft og vrid. men det er jo også rigtig nemt når man gør rent. ! (min læge havde ringet og sagt at han ikke så det nødvendigt at sygemelde mig)
ved slet ikke lige hvad jeg skal gøre af mig selv. og når vi flytter i hus vil det være helt umuligt at hjælpe til med at gøre det hele klar efter arbejde.

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

Jennifer skriver:

de ringede fra jobcenteret og sagde at jeg godt kunne holde til det, jeg skulle bare undgå tunge løft og vrid. men det er jo også rigtig nemt når man gør rent. ! (min læge havde ringet og sagt at han ikke så det nødvendigt at sygemelde mig)
ved slet ikke lige hvad jeg skal gøre af mig selv. og når vi flytter i hus vil det være helt umuligt at hjælpe til med at gøre det hele klar efter arbejde.

Hmm... altså det jo svært for mig og vide hvor ondt du har og sådan.. jeg synes også det meget tidligt du har ondt... ingen tvivl om jeg tror dig hvis du siger du har ondt - men kroppen går altså en masse forandringer igennem.. og hos nogen gør det lidt ekstrra ondt og specielt i starten når din mave skal til og gøre plads til det hele

Men altså - jeg vil sige at hvis det bliver ved.. så tag evt fat i din jordmoder.. det var hende som sendte mig videre... ikk min læge.. for min læge ville også kun delvis sygemelde mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.