undersøgelse for bækkenløsning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Malonde1985

Jennifer skriver:

Læste lidt om det på nettet i går aftes.. kan ikke lige huske hvad hjemmesiden hedder men den er til at finde på google  
der stod noget om at man kunne få det fra at man var 8 uger henne mener jeg.
har har også haft rigtig ondt i lysken og snakket med JM om det og hun mener at det er pga de ledbånd der sidder der giver sig rigtig meget efterhånden

-Jeg har ondt over lænden og det trækker ned i haleben, baller og baglår.  

Det med at trække i lænden og ned i ballerne og lårene, har jeg også indimellem.. Men må håbe det er ledbåndende der arbejder ..

Må ind og læse lidt om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Daisy

Jennifer skriver:

Det var det nemlig men så kan jeg jo tage det roligt
gjorde det ikke bare røv ondt. er i forvejen skæv i mit bækken ½-1 cm ved ikke om det giver nogen forskel

Nu har jeg svær bækkenløsning. Så jeg kan ikke løfte foden fra jorden uden det gør ondt. Kan ikke løfte bækkenet mens jeg ligger på ryggen. Kan ikke løfte benet, når jeg ligger på siden o.s.v. Og jo det gjorde ondt at blive bedt om at gøre nogle ting, og når lægen trykkede på bækkenet.

Anmeld

28. juni 2010

<3

Jennifer skriver:

Ja skal først til JM igen til aug. og har bare så ondt at jeg ikke rigtig kan arbejde efter 5-10 min så vil lige have det tjekket.

Mente bare at en undersølgelse er nok et for stort ord at bruge

Gå til lægen og lad være med at være en helt.

Anmeld

28. juni 2010

Mikkel's mor <3

Daisy skriver:

Nu har jeg svær bækkenløsning. Så jeg kan ikke løfte foden fra jorden uden det gør ondt. Kan ikke løfte bækkenet mens jeg ligger på ryggen. Kan ikke løfte benet, når jeg ligger på siden o.s.v. Og jo det gjorde ondt at blive bedt om at gøre nogle ting, og når lægen trykkede på bækkenet.

Puha sikke da en omgang
og jeg syntes at jeg har det hårdt nu, men det er jo intet i forhold til dig.

Anmeld

28. juni 2010

Mikkel's mor <3

Kirle skriver:

Mente bare at en undersølgelse er nok et for stort ord at bruge

Gå til lægen og lad være med at være en helt.

Nårh vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde det,
ja nemlig.

Anmeld

28. juni 2010

vingummibamse

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har aldrig hørt, at de skulle være noget hvor de skal undersøge gynækologisk... så bare rolig:0)

det er mere noget med samtale og så leddene oppe i bækkenet... altså han vil nok bøje og skrække dine led

min gamle læge undersøgt gyn for bækkenløsninger...

så det har jeg altså være udefor..

så nu har du hørt om en...

(var tilgengæld en af grundene til at jeg skiftede læge da jeg fik afvide at det ikke var normalt...)

Anmeld

28. juni 2010

C-Posey

Jeg har lige nu idag været hos lægen med de samme "symptomer" ondt i lænden, når jeg rejser/vender mig. og det var desværre en begyndelse til bækkenløsning, så nu er det næste at tage til fysiterapeut.

Han undersøgte mig ikke indvendigt, han skulle bare trykke på bækkenet foran og bag på lænden, det var nok. 10 efter var han færdig.

god bedring til dig

Anmeld

28. juni 2010

Lou87

Hej..

Ville også li bakke op om svarene - jeg blev heller ikk undersøgt gynokæloisk for min bækkenøsning.. det var gennem en fys på sygehuset. Og hun lagde mig på ryggen på en briks, og mærkede blot på de 3 led der binder bækkenet sammen som hun sagde.
Symfyse leddet foran (lige over skridtet nærmest) og så på de to SI-led bagpå. (ved halebenet ca). Og hvis de tre led var ømme, så var der tale om led smerter - og ikke hun muskel smerter som alle får under graviditet... De er ikk meget for og kalde det bækkenløsning, da det findes i mange forskellige grader. Men når først du har ondt i ledene, og ikk kun musklerne, så der desværre ikk rigtig noget og gøre. Jeg har gået sygemeldt siden 21 maj (har først termin 29 aug) da jeg ikk har et arbejde hvor det muligt for mig og hvile efter behov. Og bækkenløsning bliver jo desværre også kun værre senere hen...

- Så lyt til din krop, for måske du har det godt i løbet af dagen, men hvis du så arbejder, eller har lavet for meget.. så kan du nemt blive øm senere på dagen.

- Og vil lige sige, at hvis lægen ikk er helt medgørlig..(jeg havde desværre også en afløser på af og til) så ring til din JDM i stedet for. Det var hende der sørgede for jeg kom videre med det og ku blive sygemeldt. Nogen gange er lægerne bare ikk altid li så kvikke til og hjælpe..

Anmeld

28. juni 2010

Lou87

vingummibamse skriver:

min gamle læge undersøgt gyn for bækkenløsninger...

så det har jeg altså være udefor..

så nu har du hørt om en...

(var tilgengæld en af grundene til at jeg skiftede læge da jeg fik afvide at det ikke var normalt...)

Åhh altså din stakkel - man må være sådan lidt underlig i indeni bagefter man har hørt det ikk er helt normalt

Forstår bestemt godt valget af og skifte læge.. !

Anmeld

29. juni 2010

Mikkel's mor <3

Camilla4573 skriver:

Jeg har lige nu idag været hos lægen med de samme "symptomer" ondt i lænden, når jeg rejser/vender mig. og det var desværre en begyndelse til bækkenløsning, så nu er det næste at tage til fysiterapeut.

Han undersøgte mig ikke indvendigt, han skulle bare trykke på bækkenet foran og bag på lænden, det var nok. 10 efter var han færdig.

god bedring til dig

Øv altså  må se hvad han siger imorgen..

mange tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.