undersøgelse for bækkenløsning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Mikkel's mor <3

Lou87 skriver:

Hej..

Ville også li bakke op om svarene - jeg blev heller ikk undersøgt gynokæloisk for min bækkenøsning.. det var gennem en fys på sygehuset. Og hun lagde mig på ryggen på en briks, og mærkede blot på de 3 led der binder bækkenet sammen som hun sagde.
Symfyse leddet foran (lige over skridtet nærmest) og så på de to SI-led bagpå. (ved halebenet ca). Og hvis de tre led var ømme, så var der tale om led smerter - og ikke hun muskel smerter som alle får under graviditet... De er ikk meget for og kalde det bækkenløsning, da det findes i mange forskellige grader. Men når først du har ondt i ledene, og ikk kun musklerne, så der desværre ikk rigtig noget og gøre. Jeg har gået sygemeldt siden 21 maj (har først termin 29 aug) da jeg ikk har et arbejde hvor det muligt for mig og hvile efter behov. Og bækkenløsning bliver jo desværre også kun værre senere hen...

- Så lyt til din krop, for måske du har det godt i løbet af dagen, men hvis du så arbejder, eller har lavet for meget.. så kan du nemt blive øm senere på dagen.

- Og vil lige sige, at hvis lægen ikk er helt medgørlig..(jeg havde desværre også en afløser på af og til) så ring til din JDM i stedet for. Det var hende der sørgede for jeg kom videre med det og ku blive sygemeldt. Nogen gange er lægerne bare ikk altid li så kvikke til og hjælpe..

Super mange tak, det vil jeg prøve hvis han ikke er til meget hjælp.. 
syntes bare det er generelt hvis jeg sidder, ligger eller går meget mere end 5-10 min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Mikkel's mor <3

vingummibamse skriver:

min gamle læge undersøgt gyn for bækkenløsninger...

så det har jeg altså være udefor..

så nu har du hørt om en...

(var tilgengæld en af grundene til at jeg skiftede læge da jeg fik afvide at det ikke var normalt...)

puha gris tænker jeg bare. hvor ubehageligt, godt du skiftede læge

Anmeld

29. juni 2010

Lou87

Jennifer skriver:

Super mange tak, det vil jeg prøve hvis han ikke er til meget hjælp.. 
syntes bare det er generelt hvis jeg sidder, ligger eller går meget mere end 5-10 min

Selv tak - jeg havde heller ikk nemt ved og konstatere i starten hvad det kunne være.. Så rart med noget hjælp

Og ja, det lyder ikke rart... Self giver ledbåndende osv sig meget og mere på nogen andre - Men hvis de tre led som jeg beskrev, er ømme, så det nok det...

Anmeld

29. juni 2010

Mikkel's mor <3

Lou87 skriver:

Selv tak - jeg havde heller ikk nemt ved og konstatere i starten hvad det kunne være.. Så rart med noget hjælp

Og ja, det lyder ikke rart... Self giver ledbåndende osv sig meget og mere på nogen andre - Men hvis de tre led som jeg beskrev, er ømme, så det nok det...

ja det er klart
ja det er nemlig de steder øv bøv.. og gør rent i et idrætcenter dagen lang så ender jo nok med at blive sygemeldt, hvis det ikke bliver bedre.

Anmeld

29. juni 2010

Lou87

Jennifer skriver:

ja det er klart
ja det er nemlig de steder øv bøv.. og gør rent i et idrætcenter dagen lang så ender jo nok med at blive sygemeldt, hvis det ikke bliver bedre.

Ja kunne godt tyde sådan desværre - øv

Krydser fingre for dig
Jeg er selv ved og blive meeeega rastløs af og gå hjemme...

Anmeld

30. juni 2010

Mikkel's mor <3

Lou87 skriver:

Ja kunne godt tyde sådan desværre - øv

Krydser fingre for dig
Jeg er selv ved og blive meeeega rastløs af og gå hjemme...

så har jeg været ved lægen og der var kun et tegn på bækkenløsning så han mente ikke at det var det.
istedet fik jeg at vide at det var meget kraftige lænderyg smerter, som nemt kunne udvikle sig inden længe.
blev undersøgt for diskusprulaps (Staves?!) og det havde  jeg heller ikke så det er bare dejligt.
men bliver sygemeldt.

Anmeld

30. juni 2010

Daisy

Jennifer skriver:

så har jeg været ved lægen og der var kun et tegn på bækkenløsning så han mente ikke at det var det.
istedet fik jeg at vide at det var meget kraftige lænderyg smerter, som nemt kunne udvikle sig inden længe.
blev undersøgt for diskusprulaps (Staves?!) og det havde  jeg heller ikke så det er bare dejligt.
men bliver sygemeldt.

Uhh hvor lyder det dejligt . Godt du blev sygemeldt, ved folk siger graviditet ikke er en sygdom, men den kan sku være en belastning (for kroppen). Nyd du bare din graviditete fuldt ud

Anmeld

30. juni 2010

Mikkel's mor <3

Daisy skriver:

Uhh hvor lyder det dejligt . Godt du blev sygemeldt, ved folk siger graviditet ikke er en sygdom, men den kan sku være en belastning (for kroppen). Nyd du bare din graviditete fuldt ud

Meget er også rigtig glad for det..
ja det er lidt underligt at sige sådan men det er jo rigtig, man kan bare blive syg af det..

Mange tak det vil jeg i hvert fald prøve på

Anmeld

1. juli 2010

Lou87

Jennifer skriver:

men bliver sygemeldt.

Okay, det var da rart lige og få svar på ku jeg forestille mig

Godt det ikk var værre - hvis man kan sige det sådan ? smiler..

Nu der ikk andet for end du bare bliver hjemme og nyder den sidste tid, i stedet for.. (ved ikk li hvor længe du har igen, men ja..)

Held og lykke med det hele

Anmeld

1. juli 2010

Mikkel's mor <3

Lou87 skriver:

Okay, det var da rart lige og få svar på ku jeg forestille mig

Godt det ikk var værre - hvis man kan sige det sådan ? smiler..

Nu der ikk andet for end du bare bliver hjemme og nyder den sidste tid, i stedet for.. (ved ikk li hvor længe du har igen, men ja..)

Held og lykke med det hele

ja meget.
mange tak det vil jeg gøre. har først termin til dec så der er lang vej ndnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.