Kan denne farve gå? med billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

JustAnotherName

Jeg har stemt at det passer til BEGGE KØN.
Syntes det er et modigt og friskt valg af farve. Og en GLAD farve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

sarahb

hvis jeg skulle have en pige denne gang så skulle hendes værelse holdes i lime, lilla og lyserød.
Er dog slet ikk til peter plys og ALT andet der hedder Disney. Synes bare det er OVERALT og alle steder. Så her er der strenge ordre til familie og venner at hverken min søn eller den kommende søn skal have noget med disney på
Men det er jo heldigvis bare en smagssag.

Anmeld

28. juni 2010

MariaJ

JA! Den er da helt vildt flot og hverken piget eller drenget. Som andre siger, kan I jo selv gøre det mere kønsbestemt med de andre farver I bruger derinde, når bebs er på vej.

Jeg er slet ikke til at ting skal være pige eller drengefarvede og ville nok have valgt hvide eller lyse farver sammen med det grønne, men kan sagtens se at det også kan blive fint med lyserød/lilla eller blå farver.

Maria

Anmeld

28. juni 2010

XXSS

Jeg har skrevet begge køn - farven er meget pang og i skifter den nok ud inden der er gået alt for mange år  Jeg tror godt at man kan "få nok" over en længere periode. Men kan nu også godt lide lidt pang engang imellem.

Anmeld

28. juni 2010

Balderson

Det er ikke en farve, jeg kunne finde på at male på ungernes værelser...

Men hvis jeg skulle så havde jeg nok valgt kun at male en væg med den lime farve...

Kan godt synes det bliver for meget farve og jeg ville selv blive skør hvis jeg skulle sove i det værelse...

Så jeg vil slet ikke tænke på hvad det kan gøre ved et lille barn....

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

Maja84 skriver:

hehe hvor en herlig sætning, når man læser den ordret

det er bare pynte med den farve kønnet nu er!

det lyder næsten som om, den lille vil være lyserød eller lyseblå når h*n kommer ud hvor herligt hehe

hihihi. ja jeg ved jo godt at der ikke findes pige og drenge farver men altså lyserød og lyseblå betyder bare pige og dreng i min verden!

Anmeld

28. juni 2010

Muffinmus

helt sikkert begge køn, super fed flot farve og alting behøver jo ikke lige frem at være lyseblåt eller lyserødt:-)

Hmm, peter plys er jeg ikke vild med på alting, heller ikke tøj osv. DEt er en tegnefilm og gør sig bedst på tv eller bog.

Men måske også fordi jeg synes det er meget baby og de er jo ikke babyer mere end 1 år.....

Anmeld

28. juni 2010

Loa

Super frisk og lækker farve

Har også stemt til begge køn

Anmeld

28. juni 2010

signelynge

flot, men meget skarp. ville nok vælge at lade en væg være hvid

Anmeld

29. juni 2010

Kløver

Balderson skriver:

Det er ikke en farve, jeg kunne finde på at male på ungernes værelser...

Men hvis jeg skulle så havde jeg nok valgt kun at male en væg med den lime farve...

Kan godt synes det bliver for meget farve og jeg ville selv blive skør hvis jeg skulle sove i det værelse...

Så jeg vil slet ikke tænke på hvad det kan gøre ved et lille barn....

Tror altså ikke en lille baby bliver skør af den grønne farve

Det bliver jo også dæmpet lidt når først der kommer møbler, og bliver malet peter plys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.