Kan denne farve gå? med billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lime-farvede vægge, i et børneværelse, passer til

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.362 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Kløver

Ja kald mig bare godt tosset, men vi prøver jo at få børn, og starter inden længe i hormon behandling, alligevel er vi ved allerede nu at male børneværelse. Grunden, ja der skulle alligevel males, efter en lille fugtskade i det ene hjørne, det blev fikset, og beklædt med noget specielt gummi klister, og ja så tænkte vi det var dumt at male hvidt for igen at male igen om måske 6-12 mdr.

Vi har valgt en lime-farve, for tænkte at den kunne bruges både til en pige og dreng, hensigten er så også, at male peter plys direkte på væggen når jeg engang er blevet gravid.

Men hvad synes i ?

(undskyld det blev langt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Daisy

Uhh lækkert nærmest som at være ude i den grønne natur. Har valgt at det passer både til pige og dreng

Anmeld

27. juni 2010

Stephanie3

Flot farve. Synes umiddelbart den passer til en dreng, men med en masse lyserøde/lilla ting, ville det jo hurtigt blive tøset.

Anmeld

27. juni 2010

3xM

syntes der er lidt drenget

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

hov, kan se at radiatoren ser grøn ud, den er altså hvid

Anmeld

27. juni 2010

ekzunz

Den er da helt køns-neutral den farve

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

Flot farve til begge køn. Pynt med blå farver hvis det er en dreng og med lilla hvis det er en pige, så er den klaret

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

Znuzke skriver:

Den er da helt køns-neutral den farve

tak, synes jo også lime er en flot farve, og tænkte at når det kommer noget pete plys på væggene (skal jo være rimelig stort) og så møbler derinde, så kunne det jo sagtens passe til både det ene og andet, synes ellers kun der er gult, og det synes ejg alligevel blev for meget, da vores gæsteværelse også er malet gult, og så ville peter plys, som jo er gul, være knap så nem at se, som på sådan en flot lime-grøn væg

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

Dot D skriver:

Flot farve til begge køn. Pynt med blå farver hvis det er en dreng og med lilla hvis det er en pige, så er den klaret

tak, og ja god ide, tænkte man evt kunne male store blomster på væggene, enkelte steder hvis det blev en pige

Anmeld

27. juni 2010

Maalene

Hvis det bliver en pige - så er det da bare at smide noget pink og lilla på - synes jeg passer super fedt til limegrøn, så jeg har også sagt både drenge og piger...

Super flooot farve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.