Kan denne farve gå? med billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Dot D

Maja84 skriver:

tak, og ja god ide, tænkte man evt kunne male store blomster på væggene, enkelte steder hvis det blev en pige

Det kan man sagtens, og jeg er gammel farvehandler, og det er set før Så jeg synes det er en fin farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Ansemusen

Maja84 skriver:

Ja kald mig bare godt tosset, men vi prøver jo at få børn, og starter inden længe i hormon behandling, alligevel er vi ved allerede nu at male børneværelse. Grunden, ja der skulle alligevel males, efter en lille fugtskade i det ene hjørne, det blev fikset, og beklædt med noget specielt gummi klister, og ja så tænkte vi det var dumt at male hvidt for igen at male igen om måske 6-12 mdr.

Vi har valgt en lime-farve, for tænkte at den kunne bruges både til en pige og dreng, hensigten er så også, at male peter plys direkte på væggen når jeg engang er blevet gravid.

Men hvad synes i ?

(undskyld det blev langt)

Haha, den farve havde jeg på mit værelse da jeg var teenager! SÅ har nok fået for meget af den *griner* Men synes det passser til begge køn

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Min lille piges værelse..eller rettere to af væggene er også grønne så

Anmeld

27. juni 2010

millesofie

super flot farve

og vil lige tilføje at der ikke findes pige og drenge farver det er alles farver

men super god ide med peter plys

jeg har lavet et kombi værelse både et pige og drenge værelse og der har vi vand og fisk i den ene ende og græs blomster og små biller i den anden ende i alle farver tilgengæld så er der torve i loftet til drengen og dukker på guvlet til pigen..

det jeg mener med dette er at du skal ikke være bange for farverne, for barnet skal nok selv få skabt sit værelse i det køn det er.. man er jo ikke itvivl når man går ind på et baby/børne værelse for endten er der pige lege sager eller også er der drenge

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

Maalene skriver:

Hvis det bliver en pige - så er det da bare at smide noget pink og lilla på - synes jeg passer super fedt til limegrøn, så jeg har også sagt både drenge og piger...

Super flooot farve!

Tak :-) synes også den var fed, men kom alligevel en smule i tvivl, da jeg var næsten færdig med hele rummet, om det var for meget, men synes det er en flot farve, var nok mest nærvøs for den blev for drenget

Anmeld

27. juni 2010

CiSo

dejlig sommerfarve, og kan jo sagtens gå til begge køn.. det er bare pynte med den farve kønnet nu er!

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

sophieamalia skriver:

dejlig sommerfarve, og kan jo sagtens gå til begge køn.. det er bare pynte med den farve kønnet nu er!

hehe hvor en herlig sætning, når man læser den ordret

det er bare pynte med den farve kønnet nu er!

det lyder næsten som om, den lille vil være lyserød eller lyseblå når h*n kommer ud hvor herligt hehe

Anmeld

27. juni 2010

Lou87

Har valgt begge farver

Rigtig frisk farve, men tror bestemt peter plys og en masse blomster vil pynte og nedtone lidt havde nok personligt oll valgt sådan en farve til hele væggen... nok kun halvt op så.... men som sagt - dine vægdekorationer skal nok blive gode til

Anmeld

27. juni 2010

Tina2

Vi har lime på begge vores børns værelser og vi har en dreng og en pige.... Det er så aflange værelser med en limegrøn væg og så en himmelblå/lyserød på modsatte væg og de korte vægge i enderne er så hvide....

Det er superflot på begge værelser, jeg ELSKER grøn :-)

Anmeld

28. juni 2010

SpunkenJo

Feeeed farve.

Og kommer der en prinsesse, kan man jo male den ene væg CHOK-PINK!

Det vil bare se herrefedt ud tror jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.