Pomfrit-invasion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Yaaah... jeg er jo også nået 30+0 idag Jubiii... Det er bare for skønt.

Sikke en mavse du har dig Jeg syntes jeg er stor, men altså - jeg har jo heller ikke to hehe...

NU Er det bare nedtælling til barsel! JIBII... Jeg glæder mig helt vildt... Hepper på at pomfritterne vokser sig store og fede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Det ser godt ud  og er slet ikke misundelig på din kulør  Herhjemme dyrkes det blegfede look, som jo nok kommer sig mest af af jeg først kommer uden for en dør sidst på eftermiddagen eller traver med barnevogn og skrighals i tusmørket

Haha - skal vi til at kalde Runa for et "skrig i natten".

Lige om snart så får I taget hul på den rigtige barsel, der hvor man drikker cafelatte på udendørs caféer, sidder i parker og slikker sol med små blege SOVENDE babyer i barnevogne osv.

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Haha - skal vi til at kalde Runa for et "skrig i natten".

Lige om snart så får I taget hul på den rigtige barsel, der hvor man drikker cafelatte på udendørs caféer, sidder i parker og slikker sol med små blege SOVENDE babyer i barnevogne osv.

Det vil jeg så glæde mig til...var jo på cafe med Anna og Thias og lad os bare sige, at det var en blandet fornøjelse..MEGET svært at sidde og amme genstridigt barn mens man forsøger at fortære en gang caesar salad hvor salatbladene var HELE, uden at sidde med dressing i hele hovedet eller ud over babyen...pyhh

Anmeld

27. juni 2010

Vial

Zafir skriver:

Yaaah... jeg er jo også nået 30+0 idag Jubiii... Det er bare for skønt.

Sikke en mavse du har dig Jeg syntes jeg er stor, men altså - jeg har jo heller ikke to hehe...

NU Er det bare nedtælling til barsel! JIBII... Jeg glæder mig helt vildt... Hepper på at pomfritterne vokser sig store og fede

Ja, det kan være, at jeg når at overhale dig i mavestørrelse. Det burde jeg jo sådan set.

Indtil nu - eller hvad jeg har set - så er du da større.

Min mave er ret lille egentlig. Det skal man dog ikke forveksle med, at det så er lettere. Der er stadig 2 stk, som kæmper om pladsen, de gør det bare inde i og knap så meget uden på..

Har det som om jeg har spist HELE julebordet!

Jeg har formået at have en pakke toffifee i over 2 uger og så har jeg både magnum og marsis i fryseren.. Jeg tager en op, kigger på den og tænker: Nej, jeg magter ikke at kæmpe med den hele natten. Så jeg springer over. Sgu sørgeligt.

Fedt, at du snart skal på barsel. Jeg tænkte over det forleden, at hvis jeg havde været "normal" gravid så skulle jeg også til at gå fra nu. Mærkeligt. Det havde været så fedt stadig at have sit arbejdsliv. Jeg føler virkelig, at jeg er sat helt ud af virkeligheden. Mit liv foregår primært i sengen eller på sofaen. Så kedeligt.

Anmeld

27. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Ja, det kan være, at jeg når at overhale dig i mavestørrelse. Det burde jeg jo sådan set.

Indtil nu - eller hvad jeg har set - så er du da større.

Min mave er ret lille egentlig. Det skal man dog ikke forveksle med, at det så er lettere. Der er stadig 2 stk, som kæmper om pladsen, de gør det bare inde i og knap så meget uden på..

Har det som om jeg har spist HELE julebordet!

Jeg har formået at have en pakke toffifee i over 2 uger og så har jeg både magnum og marsis i fryseren.. Jeg tager en op, kigger på den og tænker: Nej, jeg magter ikke at kæmpe med den hele natten. Så jeg springer over. Sgu sørgeligt.

Fedt, at du snart skal på barsel. Jeg tænkte over det forleden, at hvis jeg havde været "normal" gravid så skulle jeg også til at gå fra nu. Mærkeligt. Det havde været så fedt stadig at have sit arbejdsliv. Jeg føler virkelig, at jeg er sat helt ud af virkeligheden. Mit liv foregår primært i sengen eller på sofaen. Så kedeligt.

For et par dage siden var min mavse 108... Den var 112, da Idun kom til verden :-S Og der er så 10 uger endnu!!!

Altså - jeg vil sige det sådan, at jeg ikke misunder dig sofaen og sengen, men jeg har godtnok haft LYST TIL barsel i nogen uger nu

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

For et par dage siden var min mavse 108... Den var 112, da Idun kom til verden :-S Og der er så 10 uger endnu!!!

Altså - jeg vil sige det sådan, at jeg ikke misunder dig sofaen og sengen, men jeg har godtnok haft LYST TIL barsel i nogen uger nu

Woooo.. Ja undskyld jeg blander mig, min mave var vist 112 da jeg fødte så du blir nok endnu større..ihhh

Anmeld

27. juni 2010

Stephanie3

Du ser da godt ud, og super flot mave!

Anmeld

27. juni 2010

Faith

Jeg synes du er fin! Skønt at du vokser, det betyder at dine to guldklumper vokser, og det er jo fantastisk!

Jeg skal vækstskannes i morgen og er super spændt på hvor meget drengene vejer nu. Håber på omkring 1850 g pr stk.

Anmeld

27. juni 2010

Vial

Zafir skriver:

Ja, en gylden mellemvej havde været god. Jeg tror, at det hele kommer an på, om man selv kunne vælge. Det er ikke sjovt at være tvunget til at knokle på arbejdet eller modsat at skulle blive liggende i sin seng/sofa. 

Min mave er nu 124 cm!! Men jeg er også større om livet end dig med mine 181 cm højde, så er der altså også lidt mere rundt om kroppen (ellers ville jeg jo vælte, når det blæser).

Du kommer godt nok til at blive noget større denne her gang, men det er vist meget normalt, når man har været gravid før.

Anmeld

27. juni 2010

Vial

smillaluna skriver:

Jeg synes du er fin! Skønt at du vokser, det betyder at dine to guldklumper vokser, og det er jo fantastisk!

Jeg skal vækstskannes i morgen og er super spændt på hvor meget drengene vejer nu. Håber på omkring 1850 g pr stk.

Ihh, hvor spændende. Du må endelig opdatere mig.

Jeg skal vækstscannes (dvs. de små skal vækstscannes) på onsdag. Jeg er meget spændt. Jeg skal alene derind, og er da lidt bange for, at jeg igen reagerer med flugt, hvis det er dårlige nyheder. Simpelthen så kikset, når jeg drøner ud af svingdørene og småløber hen til bilen for at sidde og tude!!

Jeg kunne spørge en veninde om hun ville med, men jeg skal først ind til jordemoder, og det vil jeg helst alene. Jeg synes, at det er for privat til, at der sidder en veninde derinde også (kan ikke finde ud af, om jeg er mærkelig på det område).

Jeg aner ikke, hvad jeg skal håbe på af vægte til de små. Sidst lå de på ca. 1100 og 1200 (så vidt jeg husker). De skal helst ligge på 1500 nu (står der også i tvillingebogen), men så skal jeg vel være tilfreds med en 1300-1400, når jeg jo ved, at de er små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.