Så nåede jeg fulde 30 uger. Maven er nærmest eksploderet de sidste tre uger.
Nu siger vægten også +6 kilo. De sidste 3 kilo har jeg taget på siden 28. uge!! 
Meen det var på tide at der kom lidt gang i vægten, så er glad for det. Er sikker på, at jeg rammer 0,1 ton inden fødsel.
Selvom jeg egentlig ikke er kæmpe stor, så føler jeg virkelig at mine indvolde skal slås for at fungere optimalt. Har svært ved at trække vejret ordentlig og så fungerer mavesækken top dårligt.
Har jeg spist en skive rugbrød, så føles det som juleaften, hvor man ligger på sofaen og ikke kan finde ud af, om man burde ringe 112 eller bare vente på det hele passerer.. pyhh.
Det vigtigste er, at børnene har det godt. De følger deres egne vækstkurver. Alvin er pt. 13,5 % under normalen og Viola - min lille mus - er 21,1 % under normalen. De skal vækstscannes igen på onsdag, og jeg krydser fingre for, at de stadig følger godt med (det må de gøre med den kæmpe vom, jeg har fået).
Her er 3 billeder. Den opmærksomme vil se, at jeg har fået mor-hår.. hehe. Havde brug for at komme af med pandehåret og få taget noget af længden. Synes det var blevet noget hø-hår!
Som man kan se, så har jeg et stort ar på maven. Lidt grænseoverskridende for mig at flashe, men hva' pokker, nu gør jeg det altså...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld