Pomfrit-invasion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.892 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Vial

Så nåede jeg fulde 30 uger. Maven er nærmest eksploderet de sidste tre uger.

Nu siger vægten også +6 kilo. De sidste 3 kilo har jeg taget på siden 28. uge!!

Meen det var på tide at der kom lidt gang i vægten, så er glad for det. Er sikker på, at jeg rammer 0,1 ton inden fødsel.

Selvom jeg egentlig ikke er kæmpe stor, så føler jeg virkelig at mine indvolde skal slås for at fungere optimalt. Har svært ved at trække vejret ordentlig og så fungerer mavesækken top dårligt.

Har jeg spist en skive rugbrød, så føles det som juleaften, hvor man ligger på sofaen og ikke kan finde ud af, om man burde ringe 112 eller bare vente på det hele passerer.. pyhh.

Det vigtigste er, at børnene har det godt. De følger deres egne vækstkurver. Alvin er pt. 13,5 % under normalen og Viola - min lille mus - er 21,1 % under normalen. De skal vækstscannes igen på onsdag, og jeg krydser fingre for, at de stadig følger godt med (det må de gøre med den kæmpe vom, jeg har fået).

Her er 3 billeder. Den opmærksomme vil se, at jeg har fået mor-hår.. hehe. Havde brug for at komme af med pandehåret og få taget noget af længden. Synes det var blevet noget hø-hår!

Som man kan se, så har jeg et stort ar på maven. Lidt grænseoverskridende for mig at flashe, men hva' pokker, nu gør jeg det altså...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Koen.

dejlig babyhule

Anmeld

27. juni 2010

CS

KaMa skriver:

Meen det var på tide at der kom lidt gang i vægten, så er glad for det. Er sikker på, at jeg rammer 0,1 ton inden fødsel.

Selvom jeg egentlig ikke er kæmpe stor, så føler jeg virkelig at mine indvolde skal slås for at fungere optimalt. Har svært ved at trække vejret ordentlig og så fungerer mavesækken top dårligt.

Har jeg spist en skive rugbrød, så føles det som juleaften, hvor man ligger på sofaen og ikke kan finde ud af, om man burde ringe 112 eller bare vente på det hele passerer.. pyhh.

Det vigtigste er, at børnene har det godt. De følger deres egne vækstkurver. Alvin er pt. 13,5 % under normalen og Viola - min lille mus - er 21,1 % under normalen. De skal vækstscannes igen på onsdag, og jeg krydser fingre for, at de stadig følger godt med (det må de gøre med den kæmpe vom, jeg har fået).

Her er 3 billeder. Den opmærksomme vil se, at jeg har fået mor-hår.. hehe. Havde brug for at komme af med pandehåret og få taget noget af længden. Synes det var blevet noget hø-hår!

Som man kan se, så har jeg et stort ar på maven. Lidt grænseoverskridende for mig at flashe, men hva' pokker, nu gør jeg det altså...

Looking gooood mummy  

Er ganske sikker på pomfritterne har det perfekt i maven din og ingen tvivl om at de følger deres egne kurver de er seje unger og ingen skal fortælle dem hvordan tingene burde være

Kh

Christina

Anmeld

27. juni 2010

Vial

Looking gooood mummy  

Er ganske sikker på pomfritterne har det perfekt i maven din og ingen tvivl om at de følger deres egne kurver de er seje unger og ingen skal fortælle dem hvordan tingene burde være

Kh

Christina

Tak

Der i hvert fald kræfter bag deres spark, så helt slappe er de i hvert fald ikke.. hehe.

Du ser også rigtig fin ud med din mave.. nu er det lige om snart. Spændende. Det må være mærkeligt med en mus i maven, når du har besøgt Linda og Louise med deres små..

Anmeld

27. juni 2010

XXSS

Jeg synes bestemt du holder dig rigtig godt af at der svømmer to rundt derinde . Flot mave..

Anmeld

27. juni 2010

CS

KaMa skriver:

Tak

Der i hvert fald krafter bag deres spark, så helt slappe er de i hvert fald ikke.. hehe.

Du ser også rigtig fin ud med din mave.. nu er det lige om snart. Spændende. Det må være mærkeligt med en mus i maven, når du har besøgt Linda og Louise med deres små..

Hehe ja kunne forstille mig at der er dobbel op - wauuuuu!

Tak, ja det er lige rundt hjørnet nu  Ja det er lidt underligt og faktisk så mærkeligt at se d´damer uden mave meeeen med så lækre, sprøde og helt igennem skønne babyer på armen.

Anmeld

27. juni 2010

Ansemusen

Yummie mummie  Du ser super skøn ud!

Anmeld

27. juni 2010

Vial

Ansemusen skriver:

Yummie mummie  Du ser super skøn ud!

Taaak

Men hold da fest, hvor ser jeg også træt ud. Et kronisk look jeg har haft de sidste måneder.

...men er det ikke også lidt sexet at være sovekammer-agtig.. hahaha (overbeviser jeg mig selv om..)

Anmeld

27. juni 2010

Ansemusen

KaMa skriver:

Taaak

Men hold da fest, hvor ser jeg også træt ud. Et kronisk look jeg har haft de sidste måneder.

...men er det ikke også lidt sexet at være sovekammer-agtig.. hahaha (overbeviser jeg mig selv om..)

Uhh ha ja, det skal der nok være en enkelt eller to der tænder på  Nej jeg synes nu du ser ganske godt ud! Jeg lignede selv udskidt til sidst med kæmpe meget væske i ansigtet!

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Det ser godt ud  og er slet ikke misundelig på din kulør  Herhjemme dyrkes det blegfede look, som jo nok kommer sig mest af af jeg først kommer uden for en dør sidst på eftermiddagen eller traver med barnevogn og skrighals i tusmørket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.