har brug for "du er en god mor alligevel".

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

Har ikke mælk nok  lige meget hvor meget jeg lægger hende til hver gang hun er sulten, og lige meget hvor meget jeg malker ud - så er det ikke nok...

Igår aftes smed jeg suttebrikkerne, da hun godt kunne få fat selv, men der kom bare næsten intet ud af madkasserne, og hun skreg og skreg og skreg, så til sidst fik hun 100 ml. nan 1 - og hun så helt lettet ud... 

Men jeg kan ikke lade være og føle mig en anelse som "dårlig" mor.. Jeg ville så gerne hun skulle have mit mælk, da det jo ER bedst, men hvis jeg ikke kan mætte hende må hun få mme til at supplere op med.. 

fortæl mig lige jeg er god nok alligevel - har ikke brug for andet

Du er helt sikkert en god mor alligevel.

Du er den bedste mor for Alberte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

Har ikke mælk nok  lige meget hvor meget jeg lægger hende til hver gang hun er sulten, og lige meget hvor meget jeg malker ud - så er det ikke nok...

Igår aftes smed jeg suttebrikkerne, da hun godt kunne få fat selv, men der kom bare næsten intet ud af madkasserne, og hun skreg og skreg og skreg, så til sidst fik hun 100 ml. nan 1 - og hun så helt lettet ud... 

Men jeg kan ikke lade være og føle mig en anelse som "dårlig" mor.. Jeg ville så gerne hun skulle have mit mælk, da det jo ER bedst, men hvis jeg ikke kan mætte hende må hun få mme til at supplere op med.. 

fortæl mig lige jeg er god nok alligevel - har ikke brug for andet

Selvfølgelig er du GOD NOK!!!  Moderskabet sidder IKKE i brysterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.