har brug for "du er en god mor alligevel".

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Vidunderligeunger

Har ikke mælk nok  lige meget hvor meget jeg lægger hende til hver gang hun er sulten, og lige meget hvor meget jeg malker ud - så er det ikke nok...

Igår aftes smed jeg suttebrikkerne, da hun godt kunne få fat selv, men der kom bare næsten intet ud af madkasserne, og hun skreg og skreg og skreg, så til sidst fik hun 100 ml. nan 1 - og hun så helt lettet ud... 

Men jeg kan ikke lade være og føle mig en anelse som "dårlig" mor.. Jeg ville så gerne hun skulle have mit mælk, da det jo ER bedst, men hvis jeg ikke kan mætte hende må hun få mme til at supplere op med.. 

fortæl mig lige jeg er god nok alligevel - har ikke brug for andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

L-Mortil3

DU er god nok

Som jeg også sagde idag, så må man gøre hvad der fungerer bedst Og når hun bare ikke kan få noget ud og blive mæt, så er det jo vejen frem!

En god mor hænger ikke i babserne Tvært imod hænger det i hjertet

Anmeld

26. juni 2010

XXSS

Selvfølgelig er du en god mor - det er jo ikke din skyld, at der ikke er nok mælk  Det skal nok gå

Anmeld

26. juni 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

DU er god nok

Som jeg også sagde idag, så må man gøre hvad der fungerer bedst Og når hun bare ikke kan få noget ud og blive mæt, så er det jo vejen frem!

En god mor hænger ikke i babserne Tvært imod hænger det i hjertet

i knooow... men det er lidt et tab/nederlag alligevel. Men bare det at se hun slipper flasken og sover 3-4 timer fordi hun er mæt - det er en lettelse.

Anmeld

26. juni 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

Selvfølgelig er du en god mor - det er jo ikke din skyld, at der ikke er nok mælk  Det skal nok gå

tak

Anmeld

26. juni 2010

Hvem?

Jeg havde det præcis på samme måde - men kan sagtes sige, at du er en god mor - om man ammer eller ej har INTET at gøre med om du er en god mor eller ej, men kan godt huske følelsen.

Men min dreng blev meget mere rolig, sov bedre og var mere orienteret - så vidste jeg at det var helt klart det bedste at han kom på flaske,

Så herfra - du er en super mor

Anmeld

26. juni 2010

Vidunderligeunger

SanneBoe skriver:

Jeg havde det præcis på samme måde - men kan sagtes sige, at du er en god mor - om man ammer eller ej har INTET at gøre med om du er en god mor eller ej, men kan godt huske følelsen.

Men min dreng blev meget mere rolig, sov bedre og var mere orienteret - så vidste jeg at det var helt klart det bedste at han kom på flaske,

Så herfra - du er en super mor

stoppede du helt med at give dit eget så? for jeg malker stadig det ud jeg kan... men det er jo klart det vil blive sat ned med tiden, da man jo nok er tilbøjelig til at vælge flasken i stedet for pumpen.

Anmeld

26. juni 2010

Hvem?

BlyViol skriver:

stoppede du helt med at give dit eget så? for jeg malker stadig det ud jeg kan... men det er jo klart det vil blive sat ned med tiden, da man jo nok er tilbøjelig til at vælge flasken i stedet for pumpen.

Jeg pumpede også ud i starten da jeg startede med flasken, men jeg havde så lidt, at jeg kun kunne pumpe 10-20 ml ud, og det var et alt for stort arbejde, syntes jeg for så lidt og jeg stoppede helt, og har ikke fortrudt det et sekund.

Anmeld

26. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

DU ER EN GOD MOR ALLIGEVEL!!!!

Anmeld

26. juni 2010

Vidunderligeunger

SanneBoe skriver:

Jeg pumpede også ud i starten da jeg startede med flasken, men jeg havde så lidt, at jeg kun kunne pumpe 10-20 ml ud, og det var et alt for stort arbejde, syntes jeg for så lidt og jeg stoppede helt, og har ikke fortrudt det et sekund.

jeg kan få ca 70 ml fra hver bryst hver  5-7 time, det er alligevel halvdelen af det hun skal ha. hun får 120 hver 3 time.. ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.