har brug for "du er en god mor alligevel".

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

DU ER EN GOD MOR ALLIGEVEL!!!!

tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Hvem?

BlyViol skriver:

jeg kan få ca 70 ml fra hver bryst hver  5-7 time, det er alligevel halvdelen af det hun skal ha. hun får 120 hver 3 time.. ca.

Jeg kan kun sige, at både min søn og jeg faldt meget mere til ro efter vi gik udeukkende over på flasken, nu kan jeg se hvor mange han får og er sikker på at han får det han skal have, jeg syntes det var får hårdt både at pumpe ud også derefter give på flasken.

Anmeld

26. juni 2010

Vidunderligeunger

SanneBoe skriver:

Jeg kan kun sige, at både min søn og jeg faldt meget mere til ro efter vi gik udeukkende over på flasken, nu kan jeg se hvor mange han får og er sikker på at han får det han skal have, jeg syntes det var får hårdt både at pumpe ud også derefter give på flasken.

okay jamen jeg vil se hvordan det går... tak for svar so far

Anmeld

26. juni 2010

Diana...

DU ER EN INTET ANDET END EN PERFEKT MOR!!!!! 

Hvor jeg kan huske det, det er så hård især når man virkelig gerne bare VIL. Åhh søde dig du får jordens største KRAM og alverdens tanker. 

Heldigvis er det ikke brystet der gør os til god mor.

KRAM 

Anmeld

26. juni 2010

Vidunderligeunger

Diana... skriver:

DU ER EN INTET ANDET END EN PERFEKT MOR!!!!! 

Hvor jeg kan huske det, det er så hård især når man virkelig gerne bare VIL. Åhh søde dig du får jordens største KRAM og alverdens tanker. 

Heldigvis er det ikke brystet der gør os til god mor.

KRAM 

tak

Anmeld

26. juni 2010

Trolde_mor

DU ER JO NETOP EN GOD MOR, FORDI DU GØR DET BEDSTE FOR DIT BARN!

Du vælger det der er bedst for dit barn, selvom det gør ondt på dig følelsesmæssigt. Og det er jo netop dét der gør dig til en god mor. Du vælger det bedste for dit barn, og i det her tilfælde vælger du at give erstatning for at dit barn kan have det godt.

Men kan da (på trods af jeg endnu ikke selv har født trolden) godt forstå at du føler dig som en dårlig mor, fordi man netop har presset fra samfundet om at man skal amme selv osv. hvis man vil være en god mor.

Men de glemmer bare at amning ikke gør dig til en god mor, det gør kærligheden, omsorgen og din prioritering

Ergo du er en GOD MOR og DEN BEDSTE af slagsen til lige netop din baby

Anmeld

26. juni 2010

Vidunderligeunger

LN_ mor skriver:

DU ER JO NETOP EN GOD MOR, FORDI DU GØR DET BEDSTE FOR DIT BARN!

Du vælger det der er bedst for dit barn, selvom det gør ondt på dig følelsesmæssigt. Og det er jo netop dét der gør dig til en god mor. Du vælger det bedste for dit barn, og i det her tilfælde vælger du at give erstatning for at dit barn kan have det godt.

Men kan da (på trods af jeg endnu ikke selv har født trolden) godt forstå at du føler dig som en dårlig mor, fordi man netop har presset fra samfundet om at man skal amme selv osv. hvis man vil være en god mor.

Men de glemmer bare at amning ikke gør dig til en god mor, det gør kærligheden, omsorgen og din prioritering

Ergo du er en GOD MOR og DEN BEDSTE af slagsen til lige netop din baby

det var et dejligt svar at gå i seng til. tak

Anmeld

26. juni 2010

Trolde_mor

BlyViol skriver:

det var et dejligt svar at gå i seng til. tak

Det er jeg glad for at høre.. Sov godt

Anmeld

26. juni 2010

Dictes mor

Du er ikke en dårlig mor! Du sørger jo for at din lille pige for noget at spise, og du vil det bedste for din pige. Så i mine øjne er du en rigtig god mor!

Anmeld

26. juni 2010

Laulund87

Den bedste mor for dit barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.