Jeg vil gerne vide... Kalija

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

ka li ja

Nadi skriver:

GUD HVOR ER DE SMUKKE!

Det er du da helt ferm til Ka Li Ja :D Elsker også selv at lave smykker, men de kan slet slet ikke måle sig med dine. De er bare rigtig flotte!

-Nadia

takker og bukker(L)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

linemus

Det er godt nok også smukt, det du har lavet til ivf. Har hun haft fødselsdag nu her? Synes ikke at kunne mindes at have hørt noget...

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

linemus skriver:

Det er godt nok også smukt, det du har lavet til ivf. Har hun haft fødselsdag nu her? Synes ikke at kunne mindes at have hørt noget...

det har hun på torsdag, men syntes hun skulle ha det irl(L)

Anmeld

22. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Det er godt nok også smukt, det du har lavet til ivf. Har hun haft fødselsdag nu her? Synes ikke at kunne mindes at have hørt noget...[/citat] det har hun på torsdag, men syntes hun skulle ha det irl(L)[/citat] Ih, du' så sød :)

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Det er godt nok også smukt, det du har lavet til ivf. Har hun haft fødselsdag nu her? Synes ikke at kunne mindes at have hørt noget...[/citat] det har hun på torsdag, men syntes hun skulle ha det irl(L)[/citat] Ih, du' så sød :) [/citat] ihh jamen det kan jeg da i hvert fald være;)(L)

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Det er godt nok også smukt, det du har lavet til ivf. Har hun haft fødselsdag nu her? Synes ikke at kunne mindes at have hørt noget...[/citat] det har hun på torsdag, men syntes hun skulle ha det irl(L)[/citat] Ih, du' så sød :) [/citat] må lige korrigere mig selv.. det er tirsdag hun fylder år....

Anmeld

23. juni 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] må lige korrigere mig selv.. det er tirsdag hun fylder år.... [/citat] Heheh, og det var vist endda mig der sagde at det var på torsdag... :$ Jeg går bare så lidt op i min egen fødselsdag at jeg ikk ka huske hvornår det er! Men 1000 tak for armbåndet - I'M LOVING IT!! (L)(L)

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

ja du sagde nemlig torsdag, men så kom jeg til at tænke at det var da d 24. om lidt, så det ku da ikke rigtig passe;)

dejligt du kan li det søde(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.