Jeg vil gerne vide... Kalija

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

linemus

Hvad det var, I tiskede om i går (eller var det fredag), som vi godt måtte få at vide søndag, os der ikke var med????

Knus Line - nysgerrig 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

birgittemarie

DET vil jeg også gerne vide!!!

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

hahaha det var fordi jeg havde lavet smykker til nymor og susan, og så var jeg jo lige nødt til at ha dem godkendt, men af gode grunde kunne jeg jo ikke udlevere billederne til hvem som helst;)
men kan lige prøve at sætte dem på her senere.....:D

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Ahaa... :) Dem vil jeg gerne se...

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

til nymor

og til susan

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Wauw Karina - hvor er de flotte! Du kan da vist nogle tricks på den kreative side, hva'?!!! (H) Line

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

Neej, hvor er de flotte! Og det er lige dem!! Altså ville jeg umiddelbart gå ud fra... De ligner i hvert fald deres respektive modtagere hver i sær 8D

Jeg vil se flere fine ting, du har lavet, for nu har du efterhånden imponeret en del gange med din kunstneriske fingerfærdighed!!

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

jaaaa jeg er jo faktisk hel hooked på ideen om at blive den nye jørgen clevin:D eller noget lignende.
men morten siger jeg bare kan gå i gang med fremstillingen og så sætte det til salg på trendsales eller sådan noget. og det er da også rigtigt....

og tusind tak forresten(L)

prøver lige at sætte et billede af det jeg har lavet til ivf i førdselsdagsgave også:D det er mit yndlings

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

der var det så:D

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

GUD HVOR ER DE SMUKKE!

Det er du da helt ferm til Ka Li Ja :D Elsker også selv at lave smykker, men de kan slet slet ikke måle sig med dine. De er bare rigtig flotte!

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.