Septemberfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg kan desværre ikke den 13. :'( Det er lige der vores ferie starter så der drager vi nordvest på, og skal RÅHYGGE med hinanden (L) Men som jeg s har sagt før så må vi se om I kan være her i min lejlighed... For vil så gerne møde jer og jeres bebser![/citat] Øv bøv, Nadia, jeg vil også så gerne møde dig :) Så må det blive næste gang, når vi indvaderer din lejlighed - og til den tid kan alle børnene sikkert gå 8D8D8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Nej, jeg er ikke sådan genert - altså bliver ikke pinligt berørt over f.eks. dig, hvor skør du så end er (temmelig, tror jeg). Er bare lidt stille i starten og skal ligesom lige se det hele lidt an... men måske det ikke er sådan, når vi jo nu efterhånden har skrevet sammen herinde 1,5 år tilbage (det' da vildt). Glæder mig i hvert fald max![/citat] da vi sås for første gang hos Loggi var ingen der ikke sagde noget - ALLE kaglede max fra 1. sek - og det var selvom alle sagde at de normalt er generte og stille i nye forsamlinger. Og jeg skla sgu lige hilse og sige at hverken Hunni, Siber eller Tut holdt sig tilbage her i weekenden! Så du bliver IKKE stille :D Og med hensyn til om du trænger til en friaften fra tøserne når de bliver 14 månder... hmmm, Tror du ikke at DE trænger til en friaften fra dig?? Jeg tror sgu det er godt for alle parter at komme lidt væk. Anyways - jeg glæder mig max til babytræf OG mødrefest :D

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

jeg vil bare så gerne mødes med alle igen, og også møde nye...

jeg tror ikke hunni, tut og siber har holdt sig tilbage, eller følt sig uden for på nogen måder her i weekenden, så igen vil jeg opfordre nye til at melde sig på...vi er jo i grunden så flinke....lol

manden spurgte sørme her til morgen, nå hvad tid er det så lige i skal feste igen...jeg tror han kender mig for godt efterhånden...hæ hæ....

så jeg er med på næste fest, self. kan der komme noget i vejen, men jeg satser stort på at komme med...

Anmeld

23. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Jeg kan desværre ikke den 13. :'( Det er lige der vores ferie starter så der drager vi nordvest på, og skal RÅHYGGE med hinanden (L) Men som jeg s har sagt før så må vi se om I kan være her i min lejlighed... For vil så gerne møde jer og jeres bebser![/citat] Øv bøv, Nadia, jeg vil også så gerne møde dig :) Så må det blive næste gang, når vi indvaderer din lejlighed - og til den tid kan alle børnene sikkert gå 8D8D8D [/citat] I lige måde :) Ja I kommer bare med aller jeres børn som kan gå, så kan de rigtig trampe ned til hvæslet 8D (Gud hvor var det underligt at skrive børn, men det er de jo snart. Mener altså at man kun er baby det første år. Eller til man har lært at gå, så går det der baby altså lidt af synes jeg :()

Anmeld

24. juni 2008

ivfmarie

opsedasse...

Anmeld

25. juni 2008

Susan1978

jeg ved ikke helt hvad det blir men jeg kan desværre ikke den 27.. da jeg har træf med netbaby marts 04 gruppen på fyn den dag..

men kan nærmest alle de andre dage.. dog er den 13 måske lidt skidt da jeg skal spille bowling kamp kl 12 dagen efter men den kan måske byttes...

det ser dog desværre ud til at de fleste har stemt på den 27.

ville egentlig også smadder gerne med til et babytræf en dag, men her den 13 juli, kan jeg desværre heller ik, da jeg skal til 30 års i roskilde dagen før..

knus

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Hvad med at lave en ny afstemning... Jeg kan alle datoerne og det var der vidst også nogle andre der kunne.... Så prøv med en ny afstemning UDEN d.27.(?)

Anmeld

25. juni 2008

Hyner

Hyner skriver:

Hvad med at lave en ny afstemning... Jeg kan alle datoerne og det var der vidst også nogle andre der kunne.... Så prøv med en ny afstemning UDEN d.27.(?)

Og måske med en kan alle datoer knap??? Så er det jo bare at vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.