[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f]
ja det kan være vi allesammen er blevet klar til at flyve fra reden når ungerne er blevet over et år, man kan jo kun håbe, jeg syntes i hvert fald det har været såååå hyggeligt at mødes, både med og uden børn.
men uden børn, er altså helt fantstisk og så med lidt alko indblandet. vi smider ALLE hæmninger. hold op der blev diskuteret intime ting og sager i går.......;)
og jeg sov med 2 af mine favorit tøser(L)(L)(L)(L)
jeg er bare så vild med alle jer jeg har mødt, og syntes det var mega fedt at møde tut, siber og hunni i går(L)(L) i er for lækre[/citat]
Ih, jeg bliver bare helt misundelig på jeres hygge-putten sammen ;)
Ja, jeg tror, jeg er klar, når vi kommer til september - [f]skal [/f] være det, så er de jo dælme 14 mdr. Mon ikke jeg trænger til en friaften så??!!!
[/citat]
jeg håber virkelig du kommer med. jeg håber sådan du er klar til at tage hjemmefra når det blir igen(L) jeg kan sgu sagtens sætte mig ind i at det da også må være noget af en udfordring at sætte far til 3 unger, som han måske ikk er vandt til, og mænd og multitarsking!!! jeg var nødt til at sende arthur ud til bedsterne, så morten kunne overskue at lege med alexander, hihi...
jeg håber sgu virkelig på at se dig line pigen
og mht det putteri, folk i går syntes vi var så åndsvage for der var oceaner af plads, men vi skulle sove 3 i en dobbeltseng:D uhhhmmm[/citat]
Hi hi - der er altså heller ikke noget mere hyggeligt :D
Nu skal vi jo ikke glemme babytræf hos BM d.13. juli. Der kommer jeg 110 %. Så kan jeg lige se jer an ;) Jeg er faktisk ret genert (indtil man lærer mig at kende). Der ses vi, ik'??
Anmeld