Septemberfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

ka li ja

ja det kan være vi allesammen er blevet klar til at flyve fra reden når ungerne er blevet over et år, man kan jo kun håbe, jeg syntes i hvert fald det har været såååå hyggeligt at mødes, både med og uden børn.
men uden børn, er altså helt fantstisk og så med lidt alko indblandet. vi smider ALLE hæmninger. hold op der blev diskuteret intime ting og sager i går.......;)
og jeg sov med 2 af mine favorit tøser(L)(L)(L)(L)
jeg er bare så vild med alle jer jeg har mødt, og syntes det var mega fedt at møde tut, siber og hunni i går(L)(L) i er for lækre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

linemus

ka li ja skriver:

ja det kan være vi allesammen er blevet klar til at flyve fra reden når ungerne er blevet over et år, man kan jo kun håbe, jeg syntes i hvert fald det har været såååå hyggeligt at mødes, både med og uden børn.
men uden børn, er altså helt fantstisk og så med lidt alko indblandet. vi smider ALLE hæmninger. hold op der blev diskuteret intime ting og sager i går.......;)
jeg er bare så vild med alle jer jeg har mødt, og syntes det var mega fedt at møde tut, siber og hunni i går(L)(L) i er for lækre

Ih, jeg bliver bare helt misundelig på jeres hygge-putten sammen ;)

Ja, jeg tror, jeg er klar, når vi kommer til september - skal være det, så er de jo dælme 14 mdr. Mon ikke jeg trænger til en friaften så??!!!!

Anmeld

22. juni 2008

heaven

Nadi skriver:

Sig mig Jannie har I så 3 dage i fejre?? Og det er absolut ikke for at fornerme dig at jeg siger det her, så du må endelig sige hvis jeg støder dig. Men fejre i både den dag i mødte hinanden, blev kærester og gift?? Eller har jeg helt fået noget forkert i halsen??

Her fejre vi kun "kæreste-dag" som jo så er gået hen og blevet vore bryllups dag, og det gør vi også helt klart et stort nummer ud af. Men det gør vi dog ikke med den dag vi lærte hinanden at kende...

Håber ikke jeg har trådt dig over tæerne, er bare rigtig nysgerrig, og ved måske ikke lige hvordan jeg ellers skal formulere mig (L)

hehe, der skal mere end dig til at fornærme mig:P faktisk har du forstået det helt rigtigt.... vi markerer alle tre dage, dog er kærestedagen særlig vigtig for os, da det ligesom var der det begyndte...... altså, det er ikke sådan med rejser og dyre gaver osv, men vi gør lidt i lækker mad, en gåtur i skoven i skumringen osv..... og det er måske overdrevet med andres øjne, men sådan har vi altid gjort... men som jeg skrev til tynen, det kunne nok fejres dagen før, hvis det kom til det....:P

Jannie

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

linemus skriver:

ka li ja skriver:

Ih, jeg bliver bare helt misundelig på jeres hygge-putten sammen ;)

Ja, jeg tror, jeg er klar, når vi kommer til september - skal være det, så er de jo dælme 14 mdr. Mon ikke jeg trænger til en friaften så??!!!

jeg håber virkelig du kommer med. jeg håber sådan du er klar til at tage hjemmefra når det blir igen(L) jeg kan sgu sagtens sætte mig ind i at det da også må være noget af en udfordring at sætte far til 3 unger, som han måske ikk er vandt til, og mænd og multitarsking!!! jeg var nødt til at sende arthur ud til bedsterne, så morten kunne overskue at lege med alexander, hihi...
jeg håber sgu virkelig på at se dig line pigen

og mht det putteri, folk i går syntes vi var så åndsvage for der var oceaner af plads, men vi skulle sove 3 i en dobbeltseng:D uhhhmmm

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

heaven skriver:

Nadi skriver:

Sig mig Jannie har I så 3 dage i fejre?? Og det er absolut ikke for at fornerme dig at jeg siger det her, så du må endelig sige hvis jeg støder dig. Men fejre i både den dag i mødte hinanden, blev kærester og gift?? Eller har jeg helt fået noget forkert i halsen??

Her fejre vi kun "kæreste-dag" som jo så er gået hen og blevet vore bryllups dag, og det gør vi også helt klart et stort nummer ud af. Men det gør vi dog ikke med den dag vi lærte hinanden at kende...

Håber ikke jeg har trådt dig over tæerne, er bare rigtig nysgerrig, og ved måske ikke lige hvordan jeg ellers skal formulere mig (L)

hehe, der skal mere end dig til at fornærme mig:P faktisk har du forstået det helt rigtigt.... vi markerer alle tre dage, dog er kærestedagen særlig vigtig for os, da det ligesom var der det begyndte...... altså, det er ikke sådan med rejser og dyre gaver osv, men vi gør lidt i lækker mad, en gåtur i skoven i skumringen osv..... og det er måske overdrevet med andres øjne, men sådan har vi altid gjort... men som jeg skrev til tynen, det kunne nok fejres dagen før, hvis det kom til det....:P

Jannie

Jeg synes faktisk det er vildt romantisk (L) Vi gør heller ikke så meget ud af kæreste/bryllupsdagen, men lidt gør vi. Vi laver lækker mad eller går ud og spiser og måske får jeg en blomst. Vi giver også gaver engang imellem, og her når vi har 1. års bryllupsdag om et års tid så skal han have noget i papir, da det er papirbryllup vi så kan fejre :) Men ja I kunne jo til nød fejre/markere det dagen inden eller efter... Det håber jeg, hvis jeg må være lidt ego ;)

Anmeld

22. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja det kan være vi allesammen er blevet klar til at flyve fra reden når ungerne er blevet over et år, man kan jo kun håbe, jeg syntes i hvert fald det har været såååå hyggeligt at mødes, både med og uden børn. men uden børn, er altså helt fantstisk og så med lidt alko indblandet. vi smider ALLE hæmninger. hold op der blev diskuteret intime ting og sager i går.......;) og jeg sov med 2 af mine favorit tøser(L)(L)(L)(L) jeg er bare så vild med alle jer jeg har mødt, og syntes det var mega fedt at møde tut, siber og hunni i går(L)(L) i er for lækre[/citat] Ih, jeg bliver bare helt misundelig på jeres hygge-putten sammen ;) Ja, jeg tror, jeg er klar, når vi kommer til september - [f]skal [/f] være det, så er de jo dælme 14 mdr. Mon ikke jeg trænger til en friaften så??!!! [/citat] jeg håber virkelig du kommer med. jeg håber sådan du er klar til at tage hjemmefra når det blir igen(L) jeg kan sgu sagtens sætte mig ind i at det da også må være noget af en udfordring at sætte far til 3 unger, som han måske ikk er vandt til, og mænd og multitarsking!!! jeg var nødt til at sende arthur ud til bedsterne, så morten kunne overskue at lege med alexander, hihi... jeg håber sgu virkelig på at se dig line pigen og mht det putteri, folk i går syntes vi var så åndsvage for der var oceaner af plads, men vi skulle sove 3 i en dobbeltseng:D uhhhmmm[/citat] Hi hi - der er altså heller ikke noget mere hyggeligt :D Nu skal vi jo ikke glemme babytræf hos BM d.13. juli. Der kommer jeg 110 %. Så kan jeg lige se jer an ;) Jeg er faktisk ret genert (indtil man lærer mig at kende). Der ses vi, ik'??

Anmeld

22. juni 2008

heaven

Nadi skriver:

Men ja I kunne jo til nød fejre/markere det dagen inden eller efter... Det håber jeg, hvis jeg må være lidt ego ;)

hehe, så skulle det sgu være dagen før, ville nok ikke være i stand til at gennemføre noget dagen efter i hvert fald... de kalder mig "svampen", hehe.....:P

Jannie

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

jeg håber VIRKELIG vi ses d. 13. men jeg tør ikke love noget 100 % er kun på 97.5....

vi kommer fra ringkøbing lørdag engang, og syntes det er en lang tur, og så er der havnefest i hov, som jeg gerne vil til om aftenen. så jeg ved ikke hvad der er stemning for jeg gør her hjemme. men det ved jeg først d 13. enten dukker jeg op eller så er jeg der i tankerne. men håber jeg kan overskue det. for har sådan glædet mig til at se dig, og man kan IKKE være genert i mit selskab;););) jeg er sådan en der konstant gør pinlige ting, men er skide ligeglad....:D(L)

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Jeg kan desværre ikke den 13. :'( Det er lige der vores ferie starter så der drager vi nordvest på, og skal RÅHYGGE med hinanden (L) Men som jeg s har sagt før så må vi se om I kan være her i min lejlighed... For vil så gerne møde jer og jeres bebser!

Anmeld

22. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] jeg håber VIRKELIG vi ses d. 13. men jeg tør ikke love noget 100 % er kun på 97.5.... vi kommer fra ringkøbing lørdag engang, og syntes det er en lang tur, og så er der havnefest i hov, som jeg gerne vil til om aftenen. så jeg ved ikke hvad der er stemning for jeg gør her hjemme. men det ved jeg først d 13. enten dukker jeg op eller så er jeg der i tankerne. men håber jeg kan overskue det. for har sådan glædet mig til at se dig, og man kan IKKE være genert i mit selskab;););) jeg er sådan en der konstant gør pinlige ting, men er skide ligeglad....:D(L)[/citat] Aiii, nu troede jeg lige jeg skulle møde dig og smukke Arthur... men jeg krydser fingre for I kommer, men kan godt se det er ret presset :) Nej, jeg er ikke sådan genert - altså bliver ikke pinligt berørt over f.eks. dig, hvor skør du så end er (temmelig, tror jeg). Er bare lidt stille i starten og skal ligesom lige se det hele lidt an... men måske det ikke er sådan, når vi jo nu efterhånden har skrevet sammen herinde 1,5 år tilbage (det' da vildt). Glæder mig i hvert fald max!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.