frisure??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

millesofie

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger

Sad lige og kiggede den tråd om hvad man bruger til Intim babering..... Syntes de sidste mange gange jeg har været i svømmehal, har jeg set rigtig mange kvinder unge som gamle som overhovedet ikke har gjort noget ved kønsbehåringen.....

Tror i det er en mode dille som vælger for kvinder om de er glatte, har en stribe eller om der slet ikke bliver rørt ved kønt behåringen?

Hvad har du selv, og på hvilket grundlag? Fordi du syntes det er mest sexet at være glat, eller fordi det er mest hygiegnisk?? Osv....

Jeg selv er glat.... Både fordi jeg syntes det er mest sexet og fordi at jeg syntes det er renest under menstrution at der ingen hår er!

Kram

jeg kører den naturlige stil

men den får en tur hver gang jeg får min mens, ellers føler jeg mig klam

men nu ved jeg ikke med jer andre men jeg får altså knopper bagefter og har prøvet alt, creme osv derfor kører jeg nu bare den naturlige stil og det går jo meget godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Delilah

Jeg foretrækker striben men dovenskaben melder sig ofte og så tager jeg hele lortet. Det føles altså bedre end at have en ordentlig dusk! Men nu hvor maven er stor er det et helvede og det tager 3 gange så lang tid!

Anmeld

29. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

linselouise skriver:

har det på nøjagtig samme måde

Ja det synes jeg også...

Anmeld

29. juni 2010

Mathilde

millesofie skriver:

jeg kører den naturlige stil

men den får en tur hver gang jeg får min mens, ellers føler jeg mig klam

men nu ved jeg ikke med jer andre men jeg får altså knopper bagefter og har prøvet alt, creme osv derfor kører jeg nu bare den naturlige stil og det går jo meget godt

Jeg fik også knopper der var meget generende efter barbering, så jeg har også været helt naturlig down there...selvom jeg var træt af det, men det var bare mere træls at have trang til at gnubbe sig op ad alt muligt fordi det kløede

Men har nu købt en ladyshaver og efter barbering putter jeg lidt babyolie på og så er der ingen problemer overhovedet så nu har jeg stribe

Helt glat minder mig alt for meget om lille pige tissekone!

Anmeld

29. juni 2010

ivfmarie

Maise skriver:

hmm fin stribe er vist mig, har altid synes at glatbarbering er lidt for meget "børnetissekone" agtigt.

lige mine ord!

Anmeld

29. juni 2010

L-Mortil3

Helt og aldeles glat af hygieiniske årsager, kan faktisk bedst lidt busken, da min hun er SUPER sart, og bare slet ikke klarer det barbering særlig god (ej heller voks, veed eller andet ) - Det gælder i øvrigt også under armene!

Anmeld

29. juni 2010

FrkT

Jeg er helt glat... og det er jeg af to årsager: synes det er super klamt med blod i håret under mens  Og så af hensyn til manden, da han bedst kan lide den glat.... men jeg hader det barbering, for er for doven til at gøre det hver eller hveranden dag (bliver nok hver 3. eller 4. ca.), og så får jeg knopper.... og så snart hårene begynder at vokse ud klør og krasser det som bare pokker.

Har i perioder også haft en "lille fin stribe"... men oftest glat.

Anmeld

29. juni 2010

Trolde_mor

hmm fin stribe er vist mig, har altid synes at glatbarbering er lidt for meget "børnetissekone" agtigt.

Samme her

Dog gør jeg det glat når jeg har min periode, pga. hygiejne. Og lige nu hvor jeg intet kan se Er lettere hehe..

Kæresten kan slet heller ikke have mig som glat, tror han føler sig lidt som pædofil

Anmeld

29. juni 2010

Smølf

Jeg forstår ikke helt argumentet med at det er mest hygiejnisk, hvis man er helt glat? Naturen er så snedigt indrettet at hvis hår dernede var decideret uhygiejnisk og upraktisk for mennesket, ja så havde det forsvundet som led i udviklingen for længe siden.

Tror på at det har en funktion -om ikke andet så for at markere at man er en kvinde og ikke et barn. Synes det er trist, at det er blevet en trend, at man skal se ud som et barn dernede for at det kunne være sexet. Ligesom jeg synes det er mystisk med mænd der barberer bryst, nosser osv... Næ rigtige mænd og kvinder, det stemmer jeg på -trimmet og velplejet naturligvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.