frisure??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

K&S

Maise skriver:

hmm fin stribe er vist mig, har altid synes at glatbarbering er lidt for meget "børnetissekone" agtigt.

Jeg har det på nøjagtig samme måde  og manden synes heldigvis, den lille fine stribe er sexet...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Maise

linselouise skriver:

har det på nøjagtig samme måde

ville ikke engang føle mig sexet eller kvindelig som glatbarberet. mere som en teenager der skal imponere en fyr. har da prøvet det, meen nej. har lige spurgt min kæreste, han siger NO-GO til glatbarbering.

Anmeld

24. juni 2010

Maise

K&S skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde  og manden synes heldigvis, den lille fine stribe er sexet...!

jep min kæreste har det ligeledes.

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

Maise skriver:

hmm fin stribe er vist mig, har altid synes at glatbarbering er lidt for meget "børnetissekone" agtigt.

Præcis!! Min er nok lidt trimmet naturel.... Jeg gider altså ikke bruge evigheder på det, og det er nu engang sådan jeg er skabt... Meeeeen, det er ikke bush-område, det er lidt efter humør.. Nogle gange ryger det, andre gange stribe, og nogle gange "katten"..

Anmeld

24. juni 2010

Maise

kitty skriver:

Præcis!! Min er nok lidt trimmet naturel.... Jeg gider altså ikke bruge evigheder på det, og det er nu engang sådan jeg er skabt... Meeeeen, det er ikke bush-område, det er lidt efter humør.. Nogle gange ryger det, andre gange stribe, og nogle gange "katten"..

som min kæreste siger at når busken er ved at være for lang, er det for længe siden vi har haf sex.  ja jeg har en bred fin stribe, vil jeg nok kalde det.

Anmeld

24. juni 2010

otlitrom

Maise skriver:

som min kæreste siger at når busken er ved at være for lang, er det for længe siden vi har haf sex.  ja jeg har en bred fin stribe, vil jeg nok kalde det.

Ja, det passer nok meget godt Kæresten kigger bare ned i trusserne og siger Mjav, som en vildkat der løber sin vej, og så ved jeg godt, hvad klokken har slået... *fnis*

Mine "smalle striber" bliver ALTID skæve, så ja.. Den brede, det passer nok meget godt

Anmeld

24. juni 2010

3xM

FNIIIIS har engang haft forbogstav på min kæreste

men ellers vist som humøret er griner...

Anmeld

24. juni 2010

4xGreve

Altid helt glat, kan ikke holde ud at der er noget dernede, føler mig usexet, uren, osv. og tænker også det må være rarest for manden så risiker han da aldrig at få hår i munden (når det en sjælden gang sker).

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

LouiseLarsen skriver:

Altså jeg kune godt ordne det selv, selvom jeg var høj gravid.... Det krævede lidt ekstra for at passe lidt på mig selv og de små skambamser, meeeen jeg klarede det..... Ikke altid det blev gjort lige godt, men jeg fandt ud af at hvis jeg satte mig på hug så kunne jeg få det meste med!

Så havde du i hvert fald ikke vand i fødderne, for jeg kan ikke bøje mine fødder så meget, at jeg kan sidde på hug. Det gør det altså lige lidt ekstra besværligt!

Nå, generelt til emnet. Jeg har stemt "helt glat", men det var før, jeg nåede til dette stadie Ellers havde jeg somme tider streg.

Anmeld

24. juni 2010

CarinaSB

jeg er helt glat .. og faktisk mest fordi at jeg ikk kan lide at have hår dernede når jeg har det røde .. godt nok har man det jo ikk hele tiden .. men jeg har det bedst med at der ingen hår er .. lige ledes det samme med manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.