frisure??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan ser du ud for neden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.830 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Sad lige og kiggede den tråd om hvad man bruger til Intim babering..... Syntes de sidste mange gange jeg har været i svømmehal, har jeg set rigtig mange kvinder unge som gamle som overhovedet ikke har gjort noget ved kønsbehåringen.....

Tror i det er en mode dille som vælger for kvinder om de er glatte, har en stribe eller om der slet ikke bliver rørt ved kønt behåringen?

Hvad har du selv, og på hvilket grundlag? Fordi du syntes det er mest sexet at være glat, eller fordi det er mest hygiegnisk?? Osv....

Jeg selv er glat.... Både fordi jeg syntes det er mest sexet og fordi at jeg syntes det er renest under menstrution at der ingen hår er!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

roenlund

helt glat, sådan har jeg det bedst men synes det begynder at blive lidt besværligt hvad gør man egentlig når maven bliver umulig stor????

Anmeld

24. juni 2010

kettner

jeg er helt glat, og det er mest fordi jeg kan virkelig ikk holde ud og ha hår der nede, også også fordi det er da helt sikkert frækkest

Anmeld

24. juni 2010

kettner

roenlund skriver:

helt glat, sådan har jeg det bedst men synes det begynder at blive lidt besværligt hvad gør man egentlig når maven bliver umulig stor????

Haha ! Jeg bruger et a de der vippe spejle, så man kan vænne det så man kan se der ned, også lige stå og barbere sig

Anmeld

24. juni 2010

LouiseNielsen

roenlund skriver:

Altså jeg kune godt ordne det selv, selvom jeg var høj gravid.... Det krævede lidt ekstra for at passe lidt på mig selv og de små skambamser, meeeen jeg klarede det..... Ikke altid det blev gjort lige godt, men jeg fandt ud af at hvis jeg satte mig på hug så kunne jeg få det meste med!

Anmeld

24. juni 2010

L.J.L

"fin stribe" haha lyder sgu corny! Men det er vidst mig Synes det er alt for uhygiejnisk at lade det gro, puha ad! Ja, både for mit eget vedkommende og for min mands!

Anmeld

24. juni 2010

Vingummien

roenlund skriver:

Gør det så godt man kan

Anmeld

24. juni 2010

Vingummien

Helt glat også fordi jeg syntes det er renest, men også frækkest efter min mening

Anmeld

24. juni 2010

Maise

hmm fin stribe er vist mig, har altid synes at glatbarbering er lidt for meget "børnetissekone" agtigt.

Anmeld

24. juni 2010

L.J.L

Maise skriver:

hmm fin stribe er vist mig, har altid synes at glatbarbering er lidt for meget "børnetissekone" agtigt.

har det på nøjagtig samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.