Linemus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

Nadi

Hej Line...

Jeg har lige været inde og kigge på jeres hjemmeside, og da det kun er Signe og Nanna der er "aktive" så er det kun dem jeg kan kommentere ;) Og hold op hvor er de dejlige! Sikke skønne piger du har dig der, dem kan du godt være stolte af :)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

linemus

Åh, 1000 tak Nadia. Det varmer bare så meget - man kan jo ikke blive for stolt som mor ;)

Hjemmesiden er bare så langt fra opdateret, som den kan blive. Et kæmpe hængeparti og det gør det ikke bedre at min elskede mac er til reperation for 2. gang nu (var kun hjemme en weekend, så fik de den tilbage, fordi de havde lavet en stor revne i den). Glæder mig til at få den hjem, så skal der bare fyldes billeder på :)

Der ligger lidt familie-billeder derinde også, men det bliver måske overset? Der er et link på forsiden øverst til højre, der hedder "billeder 2007"... ja, det er så heller ikke helt opdateret :$ Nå, ups - har lige været inde og kigge, og den er jo helt tom... jeg er igang med at lave det hurtigere og smartere, så jeg har nok slettet det, der var.

Men tak fordi du kiggede forbi ;) Og tak for de fine ord (H)

Knus Line

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Jamen velbekom! Nej det kan man nemlig ikke (L)

Jeg så godt linket, men den havde vist en anden farve end den anden (?) Jeg fik ihvertfald det indtryk at den ikke fungede... Og det gjorde den jo så heller ikke ;) Men vil da gerne kigge forbi igen når den er updateret :)

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Forresten du ved godt at hvis din mac skal til rep for 3. gang så kan du ophæve købet!

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Okay, det vidste jeg ikke. Det må jeg lige fortælle videre til den it ansvarlige i huset (manden). Tror du også det gælder, når det er en skade, de har forårsaget? Det er ret tydeligt, at den er stødt ind i noget :(

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Uh det ved jeg faktisk ikke... Men det vil jeg næsten mene, eller de skal ihvertfald stille et lignene produkt til rådighed. Nu er det jo også meget lang tid siden jeg havde erhvervsret :S

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

ja jeg ville nu også brokke mig til jeg fik ret!!!
de må ikke reparere på den mere end 3 gange.. og det er det vel, når der skal fixes en revne....

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Men det må så være inden for et bestemt tidsrum, eller hvad?

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Altså nu er det kun hvad jeg kan huske i min tågede hukommelse, men det mener jeg faktisk ikke! Du har jo en reklamationsret på 2 år, og den har du ALTID! Og hvis forhandleren lover 5 års garanti, vil det sige du har 7 år. For de 2 år er du garanteret fra lovens side!

Jeg mener at hvis det er den samme fejl de har skulle reparere så fornyes købeloven hvergang. Men opstår der en ny fejl hvergang så skal det være inden for de 2 år.

Forstår du overhovedet noget af alt det jeg har skrev? :-o

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Ja, det tror jeg nok :D Det vil jeg lige huske på, hvis der skulle ske noget med den igen.... (krydser fingre for der ikke gør, for den er godt nok svær at undvære).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.