Hvis man virkelig vil være ano. gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

ivfmarie

Harh... så tror da fanden at alt det alkohol stod tilbage i morges!!

Kæmpeknus og stooort tillykke.
Og også 1000 tak for igar, og tak fordi du lagde hus (palads) til!

Knus fra en chokeret Ivf, der var sikker på at du ville fortælle os det med det samme hvis det var dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Marco2

Åhh, det er jeg sgu ked af at høre Helle. Og vi snakked ejo netop om at det gik godt med hende.

Kender det jo alt for godt det med at sidde på sygehuset og ikke vide hvad vej det går. Og føle sig så hjælpeløs og magtesløs. Det er så fortvivlende.

Det skal nok gå...

Stor knus herfra.

AG

Anmeld

22. juni 2008

Ny mor

Helle30 skriver:

Jeps Loggi, og havde du spurgt direkte, så havde jeg været nød til at svare ærligt. Du var lige lidt tæt på, men du sagde, at du var sikker på, det var mig, der havde skrevet det indlæg om ikke at kunne/ville drikke i går, men så havde du jo liiige fået at vide, hvem der havde skrevet indlægget. Pyhhh, så slap jeg for at lyve.

Nå, men tusind tak for jeres lykønskninger tøser. Det varmer mere, end I ved(L) Fordi:
Mens vi sad og spiste i går, ringede min far. Han måtte fortælle, at min mor igen er blevet indlagt med en infektion på lungerne, men at det ikke var værre, end at hun selv kunne gå ud til sygetransporten, og at det ikke var nødvendigt, at jeg skulle forlade selskabet for at tage på sygehuset.
Jeg havde netop fortalt Marco (som spurgte til min mor) at det gik fremad, og at hun følger sin genoptræning og har gavn af den.
Desværre lider hun af en sygdom, der gør at hun ikke danner nyt væv (som vi andre) når noget henfalder/dør.
Vagtlægen havde hørt en mislyd i vejrtrækningen, og derfor indlagde han hende. Men røngten og infektionstal viser, at det ikke drejer sig om decideret lungebetændelse, som man ville have kunnet bekæmpe med antibiotika. Det er simpelthen den vævssygdom, der spøger.
Jeg besøgte hende selvfølgelig i eftermiddag, men hun ligger med en maske med medicin, så hun kan ikke tale ordentligt, og hun er enormt træt. Det var så hårdt at sidde dér og intet kunne gøre.
Min mor er pensioneret oversygeplejerske med ansvar for samtlige røngtenafdelinger på LollandFalster og sydsjællnand, og nu ligger hun der og skal behandles/holdes i live af de kolleger, hun lavede vagtplan for og førte medarbejdersamtaler med for 5 år siden. ØV så!!!
Måske skal jeg bare indstille mig, som min far gjorde for længe siden på, at hun holder ikke så længe igen.

- Helle - sååå i tvivl om, om vi skal køre nmogen steder i morgen...

Åhh, Helle, det er jeg ked af at høre. Ja, det er så hårdt man ikke kan gøre noget, men nogle gange tror jeg alligevel man gør en masse ved bare at være til stede!
Mange knus og god bedring og tanker til din mor.

Anmeld

22. juni 2008

Muffinmus

Jamen tillykke med det da.)
Lækkert det går godt for nogle herinde.
Sjovt at du kunne holde den...tror jeg dælme ikke jeg kunne:):P:P

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

jamen helle da!!!!
tillykke tillykke tillykke. der snød du mig sgu godt nok!! er du vild!
tillykke. tænkte også på at du ikke virkede så stiv, og nu jeg tænker over det så fik du jo heller ikke sådan en varm rødvins en(eller hva det var?) som ivf og jeg fik.......
jeg gættede ellers lige på dig, men så smuttede den lige over på birgitte!:))

jeg er ked af at hører om din mor... ved jo overhovedet ikke hvad du gennemgår, men er da helt klar over at det er hårdt!
er glad for vi kunne medvirke til at gøre dig i lidt muntert humør:):D(L)(L)(L)
tak for en fantastisk fest. og jeg er vild med dit lansted(L) og din alt alt for lækre hund!!!(L)(H)(H)

Anmeld

23. juni 2008

Sille

ihh tillykke med det... :)

er dog ked af at høre om din mor..:(

(H) - sille

Anmeld

23. juni 2008

Helle30

Tak for jeres tillykker, alle I skønne tøser. Om en time drager vi på ferie - 3 overnatninger i ferieland i Nordtyskland og derefter på turné hos Niels' familie i Jylland (Brande - Herning omegnen). De hyler tit over, at vi ikke kommer oftere, så den kan vi lige klare indenfor den uge, vi har til rådighed. Ingen af os er til at ligge og flyde ud det samme sted i lang tid, så det er fint at vi kan kombinere lidt badelandsferie og familiebesøg på en uge. Og hvad er det eneste, jeg har pakket indtil nu? Sofies ting selvfølgelig. Hvor er det typisk, at så må jeg jo se, om jeg husker det hele til mig selv. Mht. min mor, ja så kører vi altså afsted. Har mobilos i lommen hele tiden, og så må far jo bare ringe, hvis der bliver noget akut. I må have en god uge. Jeg kommer til at savne jer. Knus fra Helle, som æsker jer allesammen!

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

ååhh ha nu en rigtig god tur, og det i glemmer må i jo bare købe hvis det er livs nødvendigt;) ja det er sgu godt vi har den mobillos, så kan man da få fat i hinanden, håber da bare hun får det bedre:'( meget snart! jeg elsker også dig din glade trunte(L)(L)(L)

Anmeld

23. juni 2008

Hyner

Rigtig god ferie så... Og så krydser vi for at din mor kommer på toppen i mellemtiden:)
Krams Henriette

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

søde Helle, hvor er det sørgeligt med din mor, og den besked fik du mens vi var der??? aj for pokker...og du sagde ikke en lyd? :'( jeg håber virkelig hun snart får det lidt bedre, og at i må have en dejlig ferie...pas nu godt på mand, barn og mawse...ja og dig selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.