Bm, hvordan gik dit spilleri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

birgittemarie

Birgitte (ny mor) skriver:

ÅÅÅÅh, hvor jeg er langsom i hovedet i dag......ser du har skrevet :P

Fedt, fedt, fedt, Bigritte Marie ;) ;) ;)

Ha ha ha, jeg er heller ikke selv blandt de skarpeste i dag med svimmel headbanger nakke og generelt fnisehumør ;)
Nu skal jeg til at snage i jeres fest!! Håber, der er nogle, der har lagt billeder ind, når jeg er færdig med at bade Nova Maria 8D

BLIVER DER IKKE OPTAGET EN VIDEO AF SÅDAN NOGET?

HOV caps...jeg ville så gerne høre dig IRL.

godt det gik godt...selv om du var nervøs!

Jo, Michaels bror kom faktisk og optog en video, men den var ikke digital... Og så er han forøvrigt draget til Polen med videobånd og maskine. Øv. Så der går en måned, før vi kan sætte os til at svælge i egne fejl og mangler... Måske meget godt ;)

Knus til jer begge to og nårh ja, selvfølgelig også Astrid og Birgitte (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

ivfmarie

Hej søde BM

Dejligt at høre at det gik godt, men det vidste vi jo ;)

Jeg ville gerne skrive noget lang og sødt til dig, og noget om at vi savnede dig igår, men jeg er simpelthen for træt nu - du må ha det tilgode...

Knus Marie

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Hej søde BM

Dejligt at høre at det gik godt, men det vidste vi jo ;)

Jeg ville gerne skrive noget lang og sødt til dig, og noget om at vi savnede dig igår, men jeg er simpelthen for træt nu - du må ha det tilgode...

Knus Marie

Ååårh, tusind tak søde Marie og det er udelukkende tanken, der tæller (L)
Og iiiiih, hvor jeg også savnede jer!!!!

Knus fra Birgitte og sov godt

Anmeld

22. juni 2008

ka li ja

hvor fedt det gik så godt. så var det jo godt nok du tog dig sammen og kom afsted(L)

det skal lige siges at noget af det sidste vi snakkede om i sengen inden vi sov(ivf, lise og jeg) var at vi savnede at du var der(L)(L)(L)

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

hvor fedt det gik så godt. så var det jo godt nok du tog dig sammen og kom afsted(L)

det skal lige siges at noget af det sidste vi snakkede om i sengen inden vi sov(ivf, lise og jeg) var at vi savnede at du var der(L)(L)(L)

Neeeeej, hvor er I søde og hvor er jeg glad for det (L)(L)(L)(L)(L) Ååååååårh, jeg glæder mig sådan til at se jer igen!!!!!

Kæmpe krammer fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.