Bm, hvordan gik dit spilleri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

linemus

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Helle30

Ja det er jeg også rigtig nysgerrig efter at få at vide. Håber i havde en fed aften og at alt kørte som det skulle.

- Helle, som havde været blå af panik over at stå foran et forventningsfuldt publikum.

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

In, det gik så godt, søde Line! Så tusind tak for de krydsede fingre under tvillingeputningen (L)
Jeg er lige stået op 8D og jeg er stadig helt høj og glad!!
Vi kunne vores ting og de fejl, vi lavede fik vi hurtigt reddet, fordi vi har øvet så meget, at vi er blevet rigtig gode til at læse hinanden. Ej, det var simpelthen så dejlig en oplevelse og folk kunne godt lide os.
Selv det vildeste dødsrock band Share the Ballerina så jeg sidde og vippe med fødder og små-headbange, da vi var på 8D

Bagefter blev vi og hørte de andre og jeg drak tre øl og blev fuld 8D Der skal ikke så meget til efter graviditet og amning...
Og så var det skægt at være ude blandt så mange hanner igen, efter så lang tid i rent kvindeunivers 8D
Share the Ballerina, dem er jeg helt tosset med! Hvis du kan lide Metallica og Rage against the machine, så hør dem!!! Nøj, hvor var de gode!!!!!

Knus fra Birgitte - med middagssovende datter og mormor (L)

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

Helle30 skriver:

Ja det er jeg også rigtig nysgerrig efter at få at vide. Håber i havde en fed aften og at alt kørte som det skulle.

- Helle, som havde været blå af panik over at stå foran et forventningsfuldt publikum.

Tusind tak for tanken Helle (L) Og jeg var også lidt blå af panik, men det forsvandt heldigvis før vi skulle på (H)

Og nu glæder jeg mig til at høre om jeres fest!! Jeg tænkte på jer, da vi kørte hjem ved 23.30 tiden og forestillede mig, I sad ved dit bål i sommernatten og havde det riiiiiigtig hyggeligt :) Æv, jeg savnede jer :(

Anmeld

22. juni 2008

Helle30

Bål blev det nu ikke til, men vi havde en super skøn aften. Jeg er sikker på, der er flere, der vil lægge en masse billeder ind. Der blev ihvertfald taget rigtig mange, så der skulle være mulighed for at få et indtryk af den lystige stemning.
Dejligt at høre, at jeres koncert gik så godt.

:) - Helle

Anmeld

22. juni 2008

linemus

Ih, det lyder skønt. Det er bare en fantastisk følelse bagefter, når det er gået godt - den kan du leve højt på i flere dage :) Det lyder altså bare så fedt...

(H) Line

Anmeld

22. juni 2008

Astrid P

Åh, hvor dejligt at høre at det gik godt! Så håber jeg bare at I snart får en masse spillejobs hvor man kan komme og høre Jer, for DET gad jeg dælme godt...

Anmeld

22. juni 2008

Ny mor

ÅÅÅÅh, hvor jeg er langsom i hovedet i dag......ser du har skrevet :P

Fedt, fedt, fedt, Bigritte Marie ;) ;) ;)

Anmeld

22. juni 2008

Loggidut

BLIVER DER IKKE OPTAGET EN VIDEO AF SÅDAN NOGET?

HOV caps...jeg ville så gerne høre dig IRL.

godt det gik godt...selv om du var nervøs!

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

Ih, det lyder skønt. Det er bare en fantastisk følelse bagefter, når det er gået godt - den kan du leve højt på i flere dage Det lyder altså bare så fedt...

Line

Det kan jeg leve højt på i flere år, Line 8D

Åh, hvor dejligt at høre at det gik godt! Så håber jeg bare at I snart får en masse spillejobs hvor man kan komme og høre Jer, for DET gad jeg dælme godt...

Weee, det kunne være fedt med et publikum 8D Og det håber vi sørme også!! (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.