1000 mange tak for i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

birgittemarie

Hvornår er næste gang da???? så vi andre sløve padder også kan komme med da????

Dejligt i havde en super aften... glæder mig til pics...

Næste gang er i september, stadig uvist hvilken dato, hos mig i Ebeltoft 8D Og det ligger da i midten af alting, og langt væk fra alle, så da skal du komme Hyner :)

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Hyner

Det er en deal.....
kom frisk med en dato og jeg er på8D

birgittemarie skriver:

Hvornår er næste gang da???? så vi andre sløve padder også kan komme med da????

Dejligt i havde en super aften... glæder mig til pics...

Næste gang er i september, stadig uvist hvilken dato, hos mig i Ebeltoft 8D Og det ligger da i midten af alting, og langt væk fra alle, så da skal du komme Hyner :)

Kh Birgitte

Anmeld

22. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] JA, tusind tak for en hyggelig aften. Og til dem der ikke var med: Uanset hvad 'sloggi siger når hun engang logger på, skal I IKKE tro hende over en dørtærskel. Konen er fuld af L***.. Håber tøserne fra nordjylland kom godt hjem det sidste stykke. AG PS kalaha - skylder jeg ikke nogle monetos?? FISSSSSSE[/citat] Marco, jeg elsker dig!!!! (og tak for turen!) Fissssssssssssse...sagt med sammenbidte tænder, og uglet hår, godt nedsunket i en stol....8D det kan kun du lave det nummer!!! og jo piger, jeg kan fortælle jer ting fra den her fest som ingen har lyst til at høre om eller for! Helle, tak fordi du lagde hytte til, det var bare så smadder hyggeligt, og så du jeg overhovedet ikke skjulte mig hele aftenen i din kælder, som jeg ellers havde truet med??? Tut, FEEEED underholdning, og kanon gave, ønskede mig engang sådan en pebber/salt ting, men var egentlig kommet fra det igen, så tak for det. Susan, har dine patter aldrig faldet ud over kanten på sengen...??? og hunni, er du virkelig nød til at have aluminiumskant på din seng, for at holde dine inde? OG JA JEG SNORKER....SÅ VED I DET SGU! og jeg har sure tæer :(, og det har jeg forresten stadig :$ Siber...det var bare så fedt du også var med...du var da helt til party! Nymor, og grynt, tak for nogle spændene snakke...jeg tror vi må erkende vi er alderdommen...i den her gruppe! Og nymor...smil...godt gået! Ivf, ligger du på sofaen...og er jeg misundelig? ja ja ja Kalaha...du lugter som en pisrende....bliv for fanden vasket! Lise...hvem havde lige det grimmeste morgenhår? aj jeg ville gerne resten af slænget havde været med, men næste gang...så kom, det er bare for sjovt at gi´den gas med de piger her. knus fra sloggi...meget ulækker og træt nu! PS/ jeg har aldrig....hmmmmm.......skrevet et indlæg på baby.....SKÅL

Anmeld

22. juni 2008

Grynt

LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL tøser og 1000 tak for en fed weekend. Selvom jeg er noget så træt har jeg alligevel opnået at være sammen med ungerne som havde savnet deres moar, fodret dem, puslet, støvsuget og sat en vask over..nååhhhh ja og studeret reklamer over kaffen ;)

Jeg er SÅ glad for at have mødt Tut, Siber og hackermus I er for søde, sjove og seje.

Sloggi, tak for snakken.
Nymor, vores sludder ude på gårdspladsen var virkelig hyggelig og spændende ;) ;) og ja jeg har fået 4 unger og er 39, mine deller godt sjult ((?))under løst tøj og med en klemme eller 2 i nakken også, hvor er det dejligt at være i live :D
Lise, lækkert morgen garn.
IVF, spændende at høre om livet som kinky Lady
Marco, you rock fast lady, fissssssseeeee
Helle, et vildt lækkert hus med de flotteste badeværelser...må man godt være lidt misundelig (?)
Kalula, hvad kan jeg sige....lokumsrens8( og tak for turen
Susan, din søde pige håber øjnene er bedre idag

Vi ses snart igen tøser. tak for denne gang

Anmeld

22. juni 2008

ivfmarie

Jarhmen tøser... hva faen ka jeg sige - jer er jo så smask forelsket i jer alle sammen - også "de nye" der var akkurat lige så meget gamle venner som de andre!
Jeg er faktisk først landet på sofaen nu i dette øjeblik! Og jeg er spændt på hvor længe jeg kan holde den gående - jeg er eddermame træt - men stadig helt høj af festhumør.

Tusind tak for en fantasktisk dag/aften/nat/morgen/dag.... Og jeg glæder allerede for vildt til næste gang!

Love u girlz!

Marie

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

hmmm og så læser man først de her indlæg nu!!!!!!

sikke travlt i har med at jeg stinker af lokum!!!

fiiiiizzzzzze

Anmeld

23. juni 2008

Loggidut

nemlig kalaha.....lokum og fizzzzzze

Anmeld

23. juni 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

nemlig kalaha.....lokum og fizzzzzze

stinker jeg også af fizzzzze??!!
så må det være lise eller ivfs skyld!!!!!8D8D8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.