[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f]
JA, tusind tak for en hyggelig aften.
Og til dem der ikke var med: Uanset hvad 'sloggi siger når hun engang logger på, skal I IKKE tro hende over en dørtærskel. Konen er fuld af L***..
Håber tøserne fra nordjylland kom godt hjem det sidste stykke.
AG
PS kalaha - skylder jeg ikke nogle monetos?? FISSSSSSE[/citat]
Marco, jeg elsker dig!!!! (og tak for turen!)
Fissssssssssssse...sagt med sammenbidte tænder, og uglet hår, godt nedsunket i en stol....8D det kan kun du lave det nummer!!!
og jo piger, jeg kan fortælle jer ting fra den her fest som ingen har lyst til at høre om eller for!
Helle, tak fordi du lagde hytte til, det var bare så smadder hyggeligt, og så du jeg overhovedet ikke skjulte mig hele aftenen i din kælder, som jeg ellers havde truet med???
Tut, FEEEED underholdning, og kanon gave, ønskede mig engang sådan en pebber/salt ting, men var egentlig kommet fra det igen, så tak for det.
Susan, har dine patter aldrig faldet ud over kanten på sengen...???
og hunni, er du virkelig nød til at have aluminiumskant på din seng, for at holde dine inde?
OG JA JEG SNORKER....SÅ VED I DET SGU!
og jeg har sure tæer :(, og det har jeg forresten stadig :$
Siber...det var bare så fedt du også var med...du var da helt til party!
Nymor, og grynt, tak for nogle spændene snakke...jeg tror vi må erkende vi er alderdommen...i den her gruppe!
Og nymor...smil...godt gået!
Ivf, ligger du på sofaen...og er jeg misundelig? ja ja ja
Kalaha...du lugter som en pisrende....bliv for fanden vasket!
Lise...hvem havde lige det grimmeste morgenhår?
aj jeg ville gerne resten af slænget havde været med, men næste gang...så kom, det er bare for sjovt at gi´den gas med de piger her.
knus fra sloggi...meget ulækker og træt nu!
PS/ jeg har aldrig....hmmmmm.......skrevet et indlæg på baby.....SKÅL
Anmeld