1000 mange tak for i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

Siber

Er der mon nogen der har ondt i håret i dag? og øv så er virkeligheden tilbage her bag ved tastaturet 8D

Det var rigtig hyggeligt at møde jer alle sammen, og jeg er bestemt ikke skræmt væk, tvært i mod -tænk hvis vi alle boede i samme by, sikke en fest!

Jeg glæder mig allerede til næste gang!8D

Nå det var vidst bare lige en kort hilsen, og et tak for sidst! Jeg har 2 tøser hængende om halsen, der åbenbart har savnet deres mor :)

Håber du kom godt hjem tut, og tak for den fine service. Du giver lige besked om hvad jeg skal overføre til din konto!

Mange knus til jer alle(H)
Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Tynen

Fedt at I havde en god aften! :)

Var så misundelig - Men jeg må bare håbe på at jeg tør at forlade Stella en HEL nat!!! næste gang :)

Glæder mig til at se pics.

Anmeld

22. juni 2008

Muffinmus

Jep..også drøn misundelig på jer tøser.. Men det med Sjælland er jeg ikke helt klar på endnu.... Man er vel en hønemoar..BORK BORK!!
Godt i havde en sjov aften:)

Anmeld

22. juni 2008

Helle30

Og selv tak Siber!
Det var nemlig bare rigtig hyggeligt og festligt ja.

Vi har ikke fået så meget søvn. Sidste kvinde gik i seng kl. 03 og så var vi oppe lidt før 8.
Der var lidt mere stille ved morgenbordet end i går aftes - men også kun lidt.
Hvis nogen har lidt ondt under huen i dag, så er det ikke bare pjat, for Ivferen sjonglerede jo for vildt ved en overfyldt bar i går.
Sidste quinde forlod huset for en times tid siden, og nu sidder jeg lige to min. og hviler stængerne.
Jeg skal nok lægge nogle billeder ét eller andet sted, meeeen skal vidst lige have styr på køkken og stue først.
Jeg vidste, du ikke ville blive skræmt væk Siber. Nu kan du så lige være lidt diplomat ift. dem, der tøver med at tage med til fest: Det er ikke mere farligt, end man selv gør det til:D. Håber vi kan mødes endnu flere næste gang. Vi har det jo bare så super hyggeligt og sjovt sammen.
Skal lige huske at takke jer igen for de søde kaniner. - Og tak Tut for super underholdning på plænen. Det har jeg bestemt også nogle, hmmm.... gode billeder af(C)

(H)(L)(H) fra Helle - ikke med ondt i håret, men med underskud på søvnkontoen

Anmeld

22. juni 2008

Helle30

MariaE skriver:

Jep..også drøn misundelig på jer tøser.. Men det med Sjælland er jeg ikke helt klar på endnu.... Man er vel en hønemoar..BORK BORK!!
Godt i havde en sjov aften:)

Århhh Maria, troede du det var på Sjælland?8(.
Det var på Falster! Så kunne du jo godt være taget med:P

- Helle

Anmeld

22. juni 2008

Hyner

Hvornår er næste gang da???? så vi andre sløve padder også kan komme med da????

Dejligt i havde en super aften... glæder mig til pics...

Anmeld

22. juni 2008

Mikkelmusen

Ha ha jeg var oppe kl. 7.13 og Susan sov nede på sofaen fordi mig og Loggi snorkede om kap :P

Vi kom dælme sent i seng og der var hele tiden nogen der grinede... Susan :D

Ja 1000 tak for en dejlig aften (H)

Anmeld

22. juni 2008

Marco2

JA, tusind tak for en hyggelig aften. Og til dem der ikke var med: Uanset hvad 'sloggi siger når hun engang logger på, skal I IKKE tro hende over en dørtærskel. Konen er fuld af L***.. Håber tøserne fra nordjylland kom godt hjem det sidste stykke. AG PS kalaha - skylder jeg ikke nogle monetos?? FISSSSSSE

Anmeld

22. juni 2008

Tut

Ja, tusind tak for i går...

Det var FANTASTISK at møde jer dejlige kvinder :D

Knus

Anmeld

22. juni 2008

Ny mor

Kære dejlige tøser!!!

Hvor var det fedt at møde jer IRL, Tut, Siber og hackermus ;-))))

Og alle jer "jeg allerede kender", igen :P :P :P

Det er vildt, at det kan lade sig gøre at samle så mange forskellige tøser fra nær og fjern og jeg håber bare at alle os (og mange flere) har lyst til at ses igen (L)

Tut, du er en for viiiiild guide :)) (C)

1000 tak for armbåndet, tøser - Kalua lækkermås, du er kreativ, så det vil noget. Jeg tager et billede og sætter det på snart, så i andre også kan se!

Tina, Grynt, fik ikke sagt det sidst eller i går, meeeen, dig 39 og født 4 børn....WHAAAAAAAT (C) (C) (C)

(H) Birgitte (som fik tiltusket sig en laaaang soven længe lur og sen morgenmad i dag....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.