Holbæk og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Millzi

Maria82 skriver:

Hej alle sammen... Jeg er da også Frisk...Jeg bor lige omkring Munkholmbroen ved Holbæk.. Jeg har 2 skønne unger Naija på 4 og Noah på 20 mdr... Her har jeg boet i snart 9 år, inden der er jeg opvokset og har boet i Nykøbing Sjælland, og gået på gymnasiet i Asnæs, så kender Odsherred pænt godt... ;o) Og i min vennekreds er der ALTID plads til flere..

det ik så langt fra mig måske 10-15 min vil jeg tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

>>Carina<<

Maria82 skriver:

Niks.... Og det er et super dejligt område... jeg har 5 min til broen så det er skønt..

Bor du så ind mod byen eller den anden vej?

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

MiKKeL'sMoR skriver:

det ik så langt fra mig måske 10-15 min vil jeg tro

Jeg handler tit i Skibby så kender det godt... Kæresten er fra Gershøj.. og de fleste af vores venner er fra Ejby området.... Så ja 15 min passer meget godt, med mindre de graver det hele op i Kirke Hyllinge..

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

Carina1984 skriver:

Bor du så ind mod byen eller den anden vej?

Den anden vej... På modsatte side af Holbæk...

Anmeld

7. oktober 2010

Millzi

Maria82 skriver:

Jeg handler tit i Skibby så kender det godt... Kæresten er fra Gershøj.. og de fleste af vores venner er fra Ejby området.... Så ja 15 min passer meget godt, med mindre de graver det hele op i Kirke Hyllinge..

Det lyder godt  vi må da ik håbe de graver det hele op  hi hi

Anmeld

7. oktober 2010

>>Carina<<

Maria82 skriver:

Den anden vej... På modsatte side af Holbæk...

Ok min kæreste arbejder derude af. Ude ved dejligheden

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

Carina1984 skriver:

Ok min kæreste arbejder derude af. Ude ved dejligheden

Okay ja det er også skønt derude... Vi bor ved Englerup...

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

MiKKeL'sMoR skriver:

Det lyder godt  vi må da ik håbe de graver det hele op  hi hi

HEHE nej , men syntes bare så tit de graver der !!! Og nu skal jeg til at arbejde i jærgerspris så skal igennem der hver dag...

Anmeld

7. oktober 2010

Millzi

Maria82 skriver:

HEHE nej , men syntes bare så tit de graver der !!! Og nu skal jeg til at arbejde i jærgerspris så skal igennem der hver dag...

åhh det kan hurtig blive noget bøvl, hvis de er længe om det.. så blir der nok kø...  Da jeg skulle på job i slangerup, der hang jeg altid fast i køen hver morgen over broen... det er mega øv, os fordi der ik er andre muligheder for at komme over.. andet end hvis man virkelig vil kører en mega omvej via Roskilde... men nu er jeg på barsel, så ik så meget jeg skal den vej pt...  

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

åhh det kan hurtig blive noget bøvl, hvis de er længe om det.. så blir der nok kø...  Da jeg skulle på job i slangerup, der hang jeg altid fast i køen hver morgen over broen... det er mega øv, os fordi der ik er andre muligheder for at komme over.. andet end hvis man virkelig vil kører en mega omvej via Roskilde... men nu er jeg på barsel, så ik så meget jeg skal den vej pt...  

Ja at skulle til Frederikssund kan virkelig være en pine, min svigerfar bor i Gørløse lige efter slangerup... Så vi havner også tit ved broen i kø !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.