Holbæk og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.021 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

>>Carina<<

Hej alle tøser

Jeg er 26 år og bor i Holbæk hvor jeg flyttede til for 1 år og 4 mdr siden. Det er meget få jeg kender i byen så savner nogle søde veninder at snakke med og ses med af og til.
Jeg har en søn på snart 8 mdr og bor sammen med min kæreste og vores 2 hunde. Og halvdelen af måneden har vi også min kærestes to børn fra tidl. forhold.

Håber at der er nogen der har lyst til at skrive og lære hinanden at kende

Kram til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

C-Posey

Hej Carina

Jeg kommer selv ikke ret langt fra Holbæk af (Højby) Jeg er 24, bor sammen med min kæreste Ronnie, og vi venter vores 1. barn til december.

Jeg er altid frisk på at skrive eller mødes en dag, til noget hygge på café eller lign.

Camilla

Anmeld

23. juni 2010

>>Carina<<

Hej Camilla.

Dejligt der var bare én der bed på

Jeg ved ikke lige hvor byen ligger, men det kan jeg jo lære

Jeg skal lige til fysioterapeut så jeg er ikke lige på den næste times tid. Men skriv endelig i min indbakke

Anmeld

6. juli 2010

millesofie

Carina1984 skriver:

Hej alle tøser

Jeg er 26 år og bor i Holbæk hvor jeg flyttede til for 1 år og 4 mdr siden. Det er meget få jeg kender i byen så savner nogle søde veninder at snakke med og ses med af og til.
Jeg har en søn på snart 8 mdr og bor sammen med min kæreste og vores 2 hunde. Og halvdelen af måneden har vi også min kærestes to børn fra tidl. forhold.

Kram til jer

hej jeg ville lige gøre opmærksom på min tråd herinde

https://www.baby.dk/debat/46106pi1/veninder-soeges/soede-sjove-lydhoere-snaksagelige--fjollede-venner-soeges.aspx

Anmeld

6. juli 2010

>>Carina<<

millesofie skriver:

hej jeg ville lige gøre opmærksom på min tråd herinde

https://www.baby.dk/debat/46106pi1/veninder-soeges/soede-sjove-lydhoere-snaksagelige--fjollede-venner-soeges.aspx

Ahh den havde jeg ikke set :-) Du er velkommen til at skrive en privat besked :-)

Anmeld

6. juli 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Carina1984 skriver:

Hej alle tøser

Kram til jer

Er du ikke Dans kusine??

Anmeld

6. juli 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mamman skriver:

Er du ikke Dans kusine??

sludder og vrøvl, det var hans niece jeg mente

Anmeld

6. juli 2010

>>Carina<<

Øh jo :-) kender jeg dig?

Anmeld

7. juli 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Carina1984 skriver:

Øh jo :-) kender jeg dig?

Nej det gør du ik  - jeg har mødt dig et par gange hos Dan og Pia.

Jeg rendte meget sammen med Søren og Maiken for mange år siden er det efterhånden, også har jeg rendt en hel del sammen med Dan som er venner med min kæreste Allan. Også er vi kommet meget hos din farfar 

Anmeld

7. juli 2010

>>Carina<<

Hvor sjovt. Syns ik at ku genkende dig i hvilke forbindelser har du mødt mig hos Dan og Pia ? Vildt alligevel at du ku kende mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.