Holbæk og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Carina1984 skriver:

Hvor sjovt. Syns ik at ku genkende dig i hvilke forbindelser har du mødt mig hos Dan og Pia ? Vildt alligevel at du ku kende mig :-)

tja det kan jeg så ikke rigtigt huske, med bla. til Lærkes barnedåb, og engang du havde været i svømmehallen med hende, tror jeg det var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

>>Carina<<

Vildt at du ku huske det :-)

Anmeld

1. september 2010

Trinekirc

Hej mit navn er Trine jeg er ny her inde, mig og min kæreste venter en lille dreng til November  Jeg er lige flyttet til Vig, fra køge for et par mdr. siden håber på at lære nogen at kende fra holbæk/odsherred,

Anmeld

2. september 2010

>>Carina<<

Trinekirc skriver:

Hej mit navn er Trine jeg er ny her inde, mig og min kæreste venter en lille dreng til November  Jeg er lige flyttet til Vig, fra køge for et par mdr. siden håber på at lære nogen at kende fra holbæk/odsherred,

Velkommen til :-)
November er en god måned - min dreng er også født i november :-)

Anmeld

7. oktober 2010

Millzi

Jeg hedder Camilla, er 25 år, bor i Skibby (ca. 20-25 min fra Holbæk), er flyttet hertil for lidt over 3 år siden, kommer fra vestegnen, så ikke mange jeg kender her omkring. jeg bor i et rækkehus med min kommende mand (giftes på søndag), vores lille hund og vores søn på snart 4 mdr. inden min barsel arbejde jeg som udd. pæd.medhjælper i en daginstitution i slangerup (tæt på fr.sund).

Så jeg er frisk på at møde nye veninder

Anmeld

7. oktober 2010

>>Carina<<

MiKKeL'sMoR skriver:

Jeg hedder Camilla, er 25 år, bor i Skibby (ca. 20-25 min fra Holbæk), er flyttet hertil for lidt over 3 år siden, kommer fra vestegnen, så ikke mange jeg kender her omkring. jeg bor i et rækkehus med min kommende mand (giftes på søndag), vores lille hund og vores søn på snart 4 mdr. inden min barsel arbejde jeg som udd. pæd.medhjælper i en daginstitution i slangerup (tæt på fr.sund).

Så jeg er frisk på at møde nye veninder

Det lyder godt jeg er også stadig frisk

Anmeld

7. oktober 2010

Millzi

Carina1984 skriver:

Det lyder godt jeg er også stadig frisk

Det lyder godt

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

Hej alle sammen... Jeg er da også Frisk...Jeg bor lige omkring Munkholmbroen ved Holbæk.. Jeg har 2 skønne unger Naija på 4 og Noah på 20 mdr... Her har jeg boet i snart 9 år, inden der er jeg opvokset og har boet i Nykøbing Sjælland, og gået på gymnasiet i Asnæs, så kender Odsherred pænt godt... ;o) Og i min vennekreds er der ALTID plads til flere..

Anmeld

7. oktober 2010

>>Carina<<

Maria82 skriver:

Hej alle sammen... Jeg er da også Frisk...Jeg bor lige omkring Munkholmbroen ved Holbæk.. Jeg har 2 skønne unger Naija på 4 og Noah på 20 mdr... Her har jeg boet i snart 9 år, inden der er jeg opvokset og har boet i Nykøbing Sjælland, og gået på gymnasiet i Asnæs, så kender Odsherred pænt godt... ;o) Og i min vennekreds er der ALTID plads til flere..

Hejsa. Dejligt ned flere friske munkholmbroen er jo ik så forfærdelig langt væk

Anmeld

7. oktober 2010

82Miraklet

Carina1984 skriver:

Hejsa. Dejligt ned flere friske munkholmbroen er jo ik så forfærdelig langt væk

Niks.... Og det er et super dejligt område... jeg har 5 min til broen så det er skønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.