Hvilke bukser havde I på efter fødslen og på vej hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

<3

linselouise skriver:

Tror faktisk ikke jeg gik med meget andet end dem de sidste par mdr.!

Ja de er superbehagelige tror også der sneg sig et par spencerkjoler ind men alt skulle bare så allermest behageligt som muligt. MAn er nok generet i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Mathilde

Jeg havde dem her på.... ikke noget der strammede nogen steder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juni 2010

Miss.Sunshine

Mathildesmor skriver:

Jeg spørger fordi, at jeg TYDELIGT husker hvor øm jeg var mellem benene de første par dage efter min første fødsel, hehehe... Men dengang var det jo ikke noget problem med bukserne, da sygehuset havde de perfekte bukser, der sad meget løst ved skridtet

Jeg har et par haremsbukser/knickers med lidt hængerøv i sådan noget blomstret bomuld, men de duer jo ikke hvis det er koldt udenfor (hvilket det jo med stor sandsynlighed er i disse dage)

Hvad har I andre haft på af bukser hjem???

Et par almindelige gamacher/leggins. De er geniale og strammer INGEN steder

Anmeld

23. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg var så heldig at føde i juli måned. Så jeg havde bare et par løse lange bukser på fra hogm. Den de altid har i deres sortiment, men bindebånd i taljen.

Hvis det var vinter ville jeg nok bare kaste et par strømpebukser i en STOR størrelse indenunder.

Anmeld

23. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg havde også kjole og et par leggings på...

Sofie er født i oktober, så det var selvfølgelig ikke varmt, men jeg havde fået købt mig sådan en lidt lun strik-kjole til lejligheden.. Sådan en rigtig hygge-nusse-hav-det-dejligt-kjole.. Den bruges stadig flittigt..

Anja

Anmeld

23. juni 2010

kettner

Heej .

Nu har jeg ikke født endnu så ved ikk hvor ondt jeg får, men jeg har pakket det hele, løse jogging bukser leggins og kjole, og non lidt store shorts som også sidder løst.

Jeg har pakket en hel kuffert, så der burde være noget man kan tage hjem i

Camilla 39+5 (OG SUPER UTÅLMODIG!)

Anmeld

23. juni 2010

karina1000

Ellers prøv at par humor bukser dun finder link til tilbud her www.humorbukser.dk  de er dejlig vige. Håber det kan hjælpe dig:-)

Anmeld

23. juni 2010

Nanna1985

Jeg havde os meget løse bukser på og nederdele på

Havde nemlig osse MANGE smerter i 4 mdr efter fødslen..

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

karina1000 skriver:

Ellers prøv at par humor bukser dun finder link til tilbud her www.humorbukser.dk  de er dejlig vige. Håber det kan hjælpe dig:-)

Tak for tippet - de er dog slet ikke noget for mig Måske hvis du havde spurgt mig for 5 år siden

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mathilde skriver:

Jeg havde dem her på.... ikke noget der strammede nogen steder

Jaaaah, de ser bare rigtig go'e ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.