Hvilke bukser havde I på efter fødslen og på vej hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.614 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg spørger fordi, at jeg TYDELIGT husker hvor øm jeg var mellem benene de første par dage efter min første fødsel, hehehe... Men dengang var det jo ikke noget problem med bukserne, da sygehuset havde de perfekte bukser, der sad meget løst ved skridtet

Jeg har et par haremsbukser/knickers med lidt hængerøv i sådan noget blomstret bomuld, men de duer jo ikke hvis det er koldt udenfor (hvilket det jo med stor sandsynlighed er i disse dage)

Hvad har I andre haft på af bukser hjem???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

L.J.L

jeg havde mine vente joggingbukser på

Anmeld

23. juni 2010

linselouise skriver:

jeg havde mine vente joggingbukser på

Ok, men sidder de ikke ret stramt ved skridtet?

Eller det gjorde måske ikke noget?

Det er ikke alle der er lige ømme jo... Men jeg kunne knap nok sidde almindelig efterfølgende, og havde derfor fået mega ondt i halebenet efter et par dage.

Anmeld

23. juni 2010

L.J.L

Mathildesmor skriver:

Ok, men sidder de ikke ret stramt ved skridtet?

Eller det gjorde måske ikke noget?

Det er ikke alle der er lige ømme jo... Men jeg kunne knap nok sidde almindelig efterfølgende, og havde derfor fået mega ondt i halebenet efter et par dage.

nej det var ventebukser så de var ret store efter jeg havde født, det passede perfekt

Anmeld

23. juni 2010

L.J.L

du kan købe dem i hm venteafdeling

Anmeld

23. juni 2010

linselouise skriver:

nej det var ventebukser så de var ret store efter jeg havde født, det passede perfekt

OK, det var da dejligt....

Jeg har dog slet ikke brugt ventebukser denne gang, kun leggins og vente nederdele, så den løsning jeg kan desværre ikke benytte mig af.

Nå, jeg må lige væbne mig med lidt tålmodighed, og se om der ikke skulle være andre forslag - men tak for dit indput

Anmeld

23. juni 2010

Mor til L&S

Mathildesmor skriver:

Jeg spørger fordi, at jeg TYDELIGT husker hvor øm jeg var mellem benene de første par dage efter min første fødsel, hehehe... Men dengang var det jo ikke noget problem med bukserne, da sygehuset havde de perfekte bukser, der sad meget løst ved skridtet

Jeg har et par haremsbukser/knickers med lidt hængerøv i sådan noget blomstret bomuld, men de duer jo ikke hvis det er koldt udenfor (hvilket det jo med stor sandsynlighed er i disse dage)

Hvad har I andre haft på af bukser hjem???

Hej

Jeg havde mine graviditets joggingbukser på fra H&M og på vej hjem havde jeg et par haremsbukser på

Anmeld

23. juni 2010

CarinaSB

jeg havde kjole og leggins på .. Der var 25 grader da jeg fødte .. og jeg var ved at omkomme af varme

Anmeld

23. juni 2010

CarinaSD skriver:

jeg havde kjole og leggins på .. Der var 25 grader da jeg fødte .. og jeg var ved at omkomme af varme

Uha, det kunne jeg godt nok også godt dyrke

Har ikke haft kjole på i evigheeeeeder.....Ejjjj, hvor håber jeg bare der er SÅ godt vejr den dag jeg føder, så jeg kan få en kjole på hjem... Rigtig sommer idylisk tanke

Anmeld

23. juni 2010

Liljesilas

Det er spændende smukke - fød nu

Jeg har pakket tasken med de største joggingbukser og en kjole (hvis vejret skulle være godt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.