Hvilke bukser havde I på efter fødslen og på vej hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mayapigen skriver:

Det er spændende smukke - fød nu

Jeg har pakket tasken med de største joggingbukser og en kjole (hvis vejret skulle være godt)

Hehehe, ja - lige over du! Nu må vi se hvem af os der føder først, selvom du jo har haft et 'lille' forspring på 8 dage

Her er tasken også pakket, men jeg mangler kun at finde ud af hvilke bukser jeg skal tage med mig. Overvejede også etsplit sekund at nappe et af sygehusets, meeeen det går vist ik, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

CarinaSB

Mathildesmor skriver:

Uha, det kunne jeg godt nok også godt dyrke

Har ikke haft kjole på i evigheeeeeder.....Ejjjj, hvor håber jeg bare der er SÅ godt vejr den dag jeg føder, så jeg kan få en kjole på hjem... Rigtig sommer idylisk tanke

Det var bare super dejligt .. jeg havde købt en kjole et nr større bare for at være sikker på at jeg kunne passe den .. og den var alt for stor .. hehe

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

CarinaSD skriver:

Det var bare super dejligt .. jeg havde købt en kjole et nr større bare for at være sikker på at jeg kunne passe den .. og den var alt for stor .. hehe

Haha, ja det vil jeg gerne tro! Men det er jo også sindsygt hvor meget der egentligt ryger, bare få timer efter man har født

Anmeld

23. juni 2010

CarinaSB

Mathildesmor skriver:

Haha, ja det vil jeg gerne tro! Men det er jo også sindsygt hvor meget der egentligt ryger, bare få timer efter man har født

ja det gør der sq .. jeg troede alligevel ikk at det var så meget .. så jeg måtte sende manden i byen og købe en ny kjole

Anmeld

23. juni 2010

MariaJ

Jeg havde almindelige joggingbukser på da jeg skulle hjem. Ikke specielt fikst, så hvis vejret er til kjole lyder det da meget finere. Men de opfyldte formålet og sad løst nok.

Maria

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

Jeg købte et par velour bukser i Kvickly i 2 størrelser større end jeg normalt bruger, de var simpelthen GULD værd!!! Jeg var simpelthen også så øm, kunne næsten ikke sidde de første 4 dage! og sleeet ikke have bukser på!

Anmeld

23. juni 2010

<3

linselouise skriver:

du kan købe dem i hm venteafdeling

haha dem havde jeg også på

Anmeld

23. juni 2010

lisbethita

Mathildesmor skriver:

Jeg spørger fordi, at jeg TYDELIGT husker hvor øm jeg var mellem benene de første par dage efter min første fødsel, hehehe... Men dengang var det jo ikke noget problem med bukserne, da sygehuset havde de perfekte bukser, der sad meget løst ved skridtet

Jeg har et par haremsbukser/knickers med lidt hængerøv i sådan noget blomstret bomuld, men de duer jo ikke hvis det er koldt udenfor (hvilket det jo med stor sandsynlighed er i disse dage)

Hvad har I andre haft på af bukser hjem???

Det kan jeg simpelthen ikke huske. Er det ikke mærkeligt?? Men jeg havde pakket en taske på forhånd med mine fitness bukser i, fordi de sidder så løst på.

Anmeld

23. juni 2010

Alberts/

jeg har et par rigtige mande jogging bukser til fødslen som sidder løst alle steder

Anmeld

23. juni 2010

L.J.L

Kirle skriver:

haha dem havde jeg også på

Tror faktisk ikke jeg gik med meget andet end dem de sidste par mdr.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.