Hvordan har i det med jeres kroppe nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

Plysbjørnen

Sille(smil) skriver:

Med frygt for at komme til at lyde pisse irriterende, så må jeg indrømme, at jeg faktisk har det meget godt med min krop.
Jeg vejer et par kilo mindre end da jeg blev gravid med Birk.
Altså det er jo ikke fordi, at jeg ser ud som jeg gjorde før, men det trøster mig meget, at jeg ved at forandringerne i min krop skyldes, at jeg har bragt et barn til verden(L)
Jeg har tendens til at se lidt ranglet ud, fordi jeg er meget høj (183cm), så det ville klæde mig meget at se lidt mere veltrænet ud.... men men men ... træning? Hvad er det? Jeg kan bare ikke tage mig sammen>( Men det bliver nok bedre når jeg starter på arbejde og skal cykle næsten 10 km frem og tilbage i lettere kuperet tærren.

Jeg synes kun det er fedt at du har det godt med din krop... Det ville jeg nok også have hvis ikke det lige var for alle de kg der er fordelt på min korte "stang" af en krop... Men når man som mig har pt 97 kg fordelt på søle 161 cm, ja så ser det altså ikk synderligt godt ud (synes jeg ikke).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Lise

Jeg hader min krop pt.. har bare den ærgerligste røv og de ærgerligste lår. ØV!Jeg er sur på mig selv over dagligt at jeg ikke kan tage mig sammen og tabe de kilo...

Anmeld

22. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]Sille(smil) skriver:[/småt][/f] Med frygt for at komme til at lyde pisse irriterende, så må jeg indrømme, at jeg faktisk har det meget godt med min krop. Jeg vejer et par kilo mindre end da jeg blev gravid med Birk. Altså det er jo ikke fordi, at jeg ser ud som jeg gjorde før, men det trøster mig meget, at jeg ved at forandringerne i min krop skyldes, at jeg har bragt et barn til verden(L) Jeg har tendens til at se lidt ranglet ud, fordi jeg er meget høj (183cm), så det ville klæde mig meget at se lidt mere veltrænet ud.... men men men ... træning? Hvad er det? Jeg kan bare ikke tage mig sammen>( Men det bliver nok bedre når jeg starter på arbejde og skal cykle næsten 10 km frem og tilbage i lettere kuperet tærren.[/citat] Jeg synes, det er dejligt at høre de positive meldinger også :) Og træningen den kommer da når du skal til at cykle - dejligt at blive "tvunget" til det, ik' :)

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

Lise skriver:

Jeg hader min krop pt.. har bare den ærgerligste røv og de ærgerligste lår. ØV!Jeg er sur på mig selv over dagligt at jeg ikke kan tage mig sammen og tabe de kilo...

Lisepige, lisepige... Nu så jeg dig jo i februar og du skal holde op med at være ked af dig selv, for du ser så smuk ud. Ingen ærgerlige lår og røv at se, når du har tøj på i hvert fald og så kan det simpelthen ikke være så slemt.

Jeg har det meget svingende med min krop, men jeg har haft anorexi som helt ung og er derfor meget forsigtig med at blande mig for meget i de her debatter, fordi det er en sygdom, der nok altid vil ligge og lure lige under huden hos mig.

Så jeg vil egentlig bare lige sige til alle jer, der er kede af jeres kroppe: Det er med GARANTI ikke så slemt, som I selv synes! Alle vi kvinder skal holde op med at tro, at vi skal være tynde for at være smukke.

Knus fra Birgitte, som nu vil skynde sig at smutte herfra igen, før jeg kommer for godt igang ;)

Anmeld

22. juni 2008

BellaT

Jeg er godt tilfreds med min krop lige nu. Ej altså ikke maveskindet, der ser helt smeltet ud+o(.
Men ellers. Er nede på vægten før graviditeterne.
Har endda været under, men det var ikke meningen:-o. Synes det er vildt som vægten kan svinge efter graviditet. Kan tabe mig 4 kilo og tage dem på igen i løbet af 3 uger! Uden at ændre spisevaner eller noget(?)

Knus fra Helle...

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

Jeg har det MEGA øv med min krop :(

Babserne er "slappe" og aret og jeg kan abre ikke ta mig samme til at smide kiloene >( Men håber da snart at jeg kan få sparket mig selv så hårdt i røven at jeg kommer igan, for det er jo nemt nok når man er kommet igang!

Men ja rigtig ØV sådan har jeg det...

-Nadia

Anmeld

22. juni 2008

Tut

HADER DEN, HADER DEN, HADER DEN!!!!!! :'(

Anmeld

22. juni 2008

Loggidut

:'(...et indlæg der lige kunne ramme plet i mellemgulvet! Jeg hader den, virkelig...og syntes egentlig bare det er nemmere at lade stå til, end at gøre noget ved det... strækmærker, flæsk og deller...store fødder, og pludderhals, stive grissehår på benene, og en stor ladeport...hmmm.... Men på den anden side, så kan jeg jo ikke løbe fra den, uanset hvor hurtigt jeg render...så jeg må vel lære at gå hånd i hånd med den...så det er ikke noget jeg gider tude snot i stænger over, og ikke noget jeg vil lade ødelægge mit godt humør! Jeg er jo ikke længere trine, 16 år og lækker...Jeg er Trine, 36 år, født 4 børn...jeg skal bare lige lære at harmonere med mig selv igen...og det skal der altså mere end 1 enkelt år til at hjælpe mig med! Lige nu er tingene sat på en spids...Jeg skal snart klemmes ned i en brudekjole...og jeg vil hade at flæsket vælter rundt... men jeg må leve med mig selv som jeg er...og forsøge at finde ud af at jeg ikke er den eneste som ligner lort efter man har fået børn... enten det, eller også må jeg tage mig voldsomt sammen, og det overskud har jeg bare ikke nu... så svar: jeg har det øv øv øv

Anmeld

22. juni 2008

Rasmine

Fint.
Bortset fra den lille delle på maven, men det er nok alt det slik, cola og chips som ryger ned.
Og så det månedlige ½-1 kilo sukker i kaffen. :$

Tror bare man skal være stolt af sin krop, som den er.
Og hvis ikke man kan være det, så må man gå en ekstra tur hver dag, og melde sig ind i "onsdagsklubben på Baby.dk"
:P

Anmeld

22. juni 2008

bette

puha er langt fra glad for min krop.. !:'( Men her fra på mandag følger jeg en spiseplan som jeg ikke må afvige fra.. og heller ikke spise grimt når vi kommer til weekenden! min plan er således: [f][f]morgenmad[/f]: yoghurt med spelt müsli (ikke med sukker i) formiddag[/f]: 1 frugt og en grov bolle med fedtfattig pålæg. [f]middag[/f]: salat med et lille stykke grov brød til. [f]eftermiddag[/f]: et stykke frugt eller 2 [f]aftensmad[/f]: mager kød og masser af grønsager + lidt pasta eller ris eller kartoffel måske. [f]sen aften[/f]: 1-2 stykker frugt.. og en helvedes masse vand!!! så skal jeg cykle for at hente min søn fra dp dvs jeg cykler ud og henter ham 6km og hjem igen 6km aflevere min dreng hos far derhjemme og cykler ned og tager 30min. kondi træning i sportsclub.. dette gør jeg mandag onsdag og fredag. de andre dage tager jeg bare cykelturen.. og så skal jeg vel styrketræne engang i weekenden.. så må der for helvede da ske noget snart!! Hvis der ikke gør så bliver jeg sku sur og tvær..:P men nej jeg er ikke glad for min krop.. er ved at +o( over alle mine tusinde strækmærker... min hænge hud, mine efterhånden grimme bryster.. og hende forneden.. damn hun har da forandret sig mere end hele min krop til sammen(?) men jeg tror nu at vi kvinder aldrig bliver tilfredse lige meget hvad. har selv haft anorexi og har haft det i mange år.. men pt har jeg det "ikke" mere dvs. som en anden skrev, så forsvinder sygdommen aldrig... men jeg prøver at holde tankerne væk.. for min families skyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.