:'(...et indlæg der lige kunne ramme plet i mellemgulvet!
Jeg hader den, virkelig...og syntes egentlig bare det er nemmere at lade stå til, end at gøre noget ved det...
strækmærker, flæsk og deller...store fødder, og pludderhals, stive grissehår på benene, og en stor ladeport...hmmm....
Men på den anden side, så kan jeg jo ikke løbe fra den, uanset hvor hurtigt jeg render...så jeg må vel lære at gå hånd i hånd med den...så det er ikke noget jeg gider tude snot i stænger over, og ikke noget jeg vil lade ødelægge mit godt humør!
Jeg er jo ikke længere trine, 16 år og lækker...Jeg er Trine, 36 år, født 4 børn...jeg skal bare lige lære at harmonere med mig selv igen...og det skal der altså mere end 1 enkelt år til at hjælpe mig med!
Lige nu er tingene sat på en spids...Jeg skal snart klemmes ned i en brudekjole...og jeg vil hade at flæsket vælter rundt...
men jeg må leve med mig selv som jeg er...og forsøge at finde ud af at jeg ikke er den eneste som ligner lort efter man har fået børn...
enten det, eller også må jeg tage mig voldsomt sammen, og det overskud har jeg bare ikke nu...
så svar: jeg har det øv øv øv
Anmeld