Jeg er faktisk ret ked af min krop efter denne graviditet, men det var jo også en kæmpe belastning at bære to børn, og maven var jo ikke en af de mindste - mildt sagt. Jeg plejer ellers at være ret ligeglad - altså ikke at jeg vil være smælderfed, men har været sådan ok tilfreds med håb om lidt forbedringer. Nu har jeg ærlig talt lidt svært ved at stå nøgen foran min mand, og det piner mig, for sådan har jeg aldrig haft det før, og vi er så åbne omkring alt, at det burde være lige meget. Men det er det bare ikke helt. Det er maven, det er helt galt med. Alt det løse hud hænger stadig ned over aret fra kejsersnittet, og om aftenen efter at have spist hele dagen ligner jeg en i 5. måned, men uden de store bryster. De hænger bare og slasker ligesom resten af kroppen. Er begyndt på lidt kur, dvs. at spise ordentligt uden de store restriktioner, og det har allerede givet pote i form af -2,5 kg på 1,5 uge. Så om 5,8 kg er der kun motion og styrkning af kroppen tilbage, hvilket jeg forsøger at presse ind i hverdagen, men det går sgi ikke lige så godt. Hvis jeg vidste, at jeg ikke skulle have flere børn, og at maven ikke ville blive pænere med tiden (der er jo alligevel gået et helt år), så ville jeg gerne have opereret maveskindet... Men håber nu ikke det bliver nødvendigt - må vente og se. Det bliver i hvert fald ikke bikini-tid for mig i år :(
Knus Line - med store komplekser pt.
Anmeld