Hvordan har i det med jeres kroppe nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. juni 2008

Hyner

Der er jo gået et år fra fødsel (tæt på i hverfald) Og hvordan har i det i kroppen?? Jeg er selv rimelig øv over min.. Den er både slatten og så har jeg fået strækmærker samt et rigtig grimt ar efter operation-blindtarm i 26.uge:'( Men jeg håber så inderligt at jeg snart kan få sparket min lodne krop igang med den kur som så gerne skulle resultere i en lidt stammere krop! Hva med jer?? Hvordan har I det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2008

Muffinmus

Har det ok..nogle dage erlidt nede over den andre dage:)
Men mangler kun at smide godt 3 kg ud af de 25 jeg tog på og ryger jo ikke. Det bør man jo være godt tilfreds over uanset hvad. Men mave er lidt svært at få ind igen til normalen synes jeg. Laver da ellers lidt mavebøjninger for at rette op på skaden men synes ikke det har hjulper nok endnu.
Hængepatter og enkelt strækmærker på siden af mavsen.
Men man overlever jo.

Anmeld

21. juni 2008

Tynen

Sådan nogenlunde..

Altså nogle dage er bedre end andre, men det har måske meget at sige til hvordan man har det "psykisk" lige den dag :)

Er så træt og ked af mine bryster (Eller.. De der hudlapper?!)
De er så ynkelige at se på og er seriøst bare 2 flapper med en slat i enden.
Ja, jeg har aldrig påstået det var kønt :)

Min mave har jeg nærmest opgivet.
Den styrer bare sit helt eget liv om aftenen.

Men ellers har jeg efterhånden accapteret at man ikke længere ligner det man gjorde engang - Selvom vejen hertil var bitter :)

Anmeld

21. juni 2008

Mary

Jeg har det lidt blandet tror jeg. På den ene side, så er jeg i hverdagen fint tilfreds med min krop - tænker ikke på det, men når jeg ser billeder af mig selv, så bliver jeg overrasket over hvor brede mine overarme er fx... Jeg ærger mig tit over at tøjet ikke sidder så pænt som jeg gik og troede.... Jeg vejer under min vægt da jeg blev gravid med Annika - 2 kg ca, men jeg mangler 5-6 stykker fra før jeg blev gravid med Juliane. Mine strækmærker gør mig faktisk ikke noget, har alligevel en del, men synes de bliver mindre tydelige - derudover viser jeg ikke min mave frem, fnis, så der er ikke nogen der ved jeg har dem :P Kun min mand, men han siger han ikke kan se dem (H) haha..... Jeg kæmper også med mine kilo - rent bogstaveligt. Jeg er endelig kommet ind i en god løberytme. Kan stadigvæk ikke løbe så langt ad gangen, men det går fremad. Er startet op flere gange, men denne gang tror jeg det er lykkedes mig 8D Så laver jeg pilates foran tv'et, 20 minutter nogle gange om ugen. Det kræver ikke alverden. Jeg kan godt li det, så det er ikke en pinsel :) Og så cykler jeg ind til vuggestuen hver dag med 35 kg læs bagpå i form af en cykelvogn med to unger i :-o Så jeg glæder mig til det giver pote. Har tabt 6 cm om livet på 2 uger 8D Så det er bare at klø på!!!!!! Men jeg går ikke og synes jeg har den krop jeg gerne vil ha. Er også slasket, og så har jeg fået en åresprængninger på benene, de der lilla nogle, juhuuuuu >( Men altså, jeg kan jo kun forsøge at gøre noget ved det, eller acceptere det ;) Har i øvrigt MEGET svært ved ikke at spise slik og andet godt :$ Så kampen mod det kan jeg nok bare ikke vinde.... gider heller ikke at opgive alt det gode, fnis.

Anmeld

21. juni 2008

Tynen

Årh ja - Hvad er der lige sket for overarmene?!
Muller kan kun være mit bud ;)

Jeg så et billede af mig selv fra min 21 års fødselsdag og blev sådan lidt nitte over hvordan man så ud dengang og i forhold til nu.

Men det er kun når jeg får den slags memories smidt i hovedet jeg bliver lidt træt af det.

Og ja, en dag kunne jeg da godt tænke mig at få fikset de der herlige lilla striber op langs benene.
Ligner sgu lidt en mormor med dem :)

Anmeld

21. juni 2008

Mary

Tynen skriver:

Årh ja - Hvad er der lige sket for overarmene?!
Muller kan kun være mit bud ;)

Jeg så et billede af mig selv fra min 21 års fødselsdag og blev sådan lidt nitte over hvordan man så ud dengang og i forhold til nu.

Men det er kun når jeg får den slags memories smidt i hovedet jeg bliver lidt træt af det.

Og ja, en dag kunne jeg da godt tænke mig at få fikset de der herlige lilla striber op langs benene.
Ligner sgu lidt en mormor med dem :)

Overarmsmullerne er begyndt at dukke frem her, men hvis så også bare slaskedimserne på den anden side af armene forsvandt i takt dermed..... (?)

Anmeld

21. juni 2008

linemus

Jeg er faktisk ret ked af min krop efter denne graviditet, men det var jo også en kæmpe belastning at bære to børn, og maven var jo ikke en af de mindste - mildt sagt. Jeg plejer ellers at være ret ligeglad - altså ikke at jeg vil være smælderfed, men har været sådan ok tilfreds med håb om lidt forbedringer. Nu har jeg ærlig talt lidt svært ved at stå nøgen foran min mand, og det piner mig, for sådan har jeg aldrig haft det før, og vi er så åbne omkring alt, at det burde være lige meget. Men det er det bare ikke helt. Det er maven, det er helt galt med. Alt det løse hud hænger stadig ned over aret fra kejsersnittet, og om aftenen efter at have spist hele dagen ligner jeg en i 5. måned, men uden de store bryster. De hænger bare og slasker ligesom resten af kroppen. Er begyndt på lidt kur, dvs. at spise ordentligt uden de store restriktioner, og det har allerede givet pote i form af -2,5 kg på 1,5 uge. Så om 5,8 kg er der kun motion og styrkning af kroppen tilbage, hvilket jeg forsøger at presse ind i hverdagen, men det går sgi ikke lige så godt. Hvis jeg vidste, at jeg ikke skulle have flere børn, og at maven ikke ville blive pænere med tiden (der er jo alligevel gået et helt år), så ville jeg gerne have opereret maveskindet... Men håber nu ikke det bliver nødvendigt - må vente og se. Det bliver i hvert fald ikke bikini-tid for mig i år :(

Knus Line - med store komplekser pt.

Anmeld

21. juni 2008

MrsMartens

Jeg har det bedre end jeg har haft længe...... Jeg gjorde INTET ved min krop efter Sarah, jeg skulle jo alligevel være gravid igen på et tidspunkt, men hvem kunne vide der skulle gå næsten 5 år???:(

Nu vejer jeg 15 kg. mindre end jeg gjorde før jeg blev gravid med David, jeg er stadig noget slatten, men jeg nyder at stå på vægten!
Mangler ca. 10 kg., synes jeg...... :S

Tror det eneste jeg virkelig ikke kan lide, er mine bryster... også igen.... jeg ammer jo, så derfor elsker jeg dem, men jeg HADER at de er så slatne!!!
Når jeg ikke ammer mere, vil jeg mega gerne have fyld i igen!!!8D

Anmeld

21. juni 2008

Plysbjørnen

Bortset fra det faktum at jeg er gravid, og er naturlig stor.... Ja så har jeg det ikke særlig godt med min krop... Strækmærkerne gør mig ikke så meget, men alt flæsket der hænger og dingler ALLE steder på kroppen+o(. De 30 kg der sidder for meget lige midt på maven (de fleste) 10 fra graviditeten med Laura, og 20 fra da jeg stoppede med at ryge+o(.

Synes det er klamt, vammelt og ulækkert... Og alligevel er jeg en klaptorsk til at holde mig fra usund mad, slik og sodavand... Men jeg må vel bare se om ikke jeg tage mig sammen når jeg har født lillebror...

Motion det er absolut også en by i Rusland, ja jeg er vist meget dovent anlagt...

Det var lidt om mig...

Betina1978

Anmeld

22. juni 2008

Sille(smil)

Med frygt for at komme til at lyde pisse irriterende, så må jeg indrømme, at jeg faktisk har det meget godt med min krop.
Jeg vejer et par kilo mindre end da jeg blev gravid med Birk.
Altså det er jo ikke fordi, at jeg ser ud som jeg gjorde før, men det trøster mig meget, at jeg ved at forandringerne i min krop skyldes, at jeg har bragt et barn til verden(L)
Jeg har tendens til at se lidt ranglet ud, fordi jeg er meget høj (183cm), så det ville klæde mig meget at se lidt mere veltrænet ud.... men men men ... træning? Hvad er det? Jeg kan bare ikke tage mig sammen>( Men det bliver nok bedre når jeg starter på arbejde og skal cykle næsten 10 km frem og tilbage i lettere kuperet tærren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.