Kan man kalde sig student efter en HG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Stumpen

Yrsa skriver:

Jamen der er jo huer til alt...vanvittig plat hvis du spørger mig...det jeg mente var dem med de RIGTIGE huer det er de tre jeg nævnte....

Helt enig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Dinna88

Yrsa skriver:

Jamen der er jo huer til alt...vanvittig plat hvis du spørger mig...det jeg mente var dem med de RIGTIGE huer det er de tre jeg nævnte....

Der er kun to rigtige huer, og det er den røde og de sorte - de originale huer. Blå, lilla, whatever er noget fis.

Anmeld

21. juni 2010

Svei

Laulund92 skriver:

Der er kun to rigtige huer, og det er den røde og de sorte - de originale huer. Blå, lilla, whatever er noget fis.

Anmeld

21. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Mathildesmor skriver:

Ikke hvis man sammenligner med stx, hf, hh og htx som jo et på et andet og højere niveau end hg.

Ja det var hvad jeg ville skrive. HG er handelsskolens grunduddannelse og en studentereksamen hedder noget med højere bla bla eksamen

Anmeld

21. juni 2010

Dinna88

Yrsa skriver:

Endelig!!! Jeg plejer at være offer for had efter jeg har ytret min mening.

Anmeld

21. juni 2010

Anonym trådstarter

Laulund92 skriver:

Jeg er HELT enig! Ville bare lige høre om det bare var mig, der er "snoppet", da jeg også synes alle de andre ny huer er noget fis.

Har en bekendt, der har skrevet på facebook, at hendes søn er blevet student i dag, og det vred sig lidt i mig, da han "blot" er færdig med HG.

Anmeld

21. juni 2010

Svei

Laulund92 skriver:

Endelig!!! Jeg plejer at være offer for had efter jeg har ytret min mening.

Næ... jeg er som helt enig....det er i hvert fald sådan jeg har det med de huer...det er kun for de blå og røde..

Anmeld

21. juni 2010

CamillaT89

Yrsa skriver:

Altså sådan bare lige uden at tænke alt for meget over det, så mener jeg ikke man med et år på HG er i samme gruppe som de andre tre jeg nævnte....for mig har det lidt været det svage hold dem der ikke kunne blive hh eller gymnasie...og undskyld hvis jeg fortæmer nogen, er ike min mening...men nej, man har i min verden ikke hue på som en hg'er ejheller som noget andet..

Jeg er for en gangs skyld enig med dig  

Så skal man også kunne kalde folkeskolens afgangselever for studenter, fordi nogen af dem også får huer? Det synes jeg er dybt godnat  

Nej, jeg mener bestemt også, at den titel(og huerne for såvel også) tilhører dem, der har fuldført en gymnasiel uddannelse

Anmeld

21. juni 2010

otlitrom

Det mener jeg ikke. HG er en grunduddannelse til handelsskolen, og fagene ligger - så vidt jeg ved - på D-E-F niveau, hvor f.x. sproglig student ligger på A-B-C niveau. Jeg synes HHX, STX, HTX og HH kan haldes studenter. Resten af alle de huer i alle regnbuens farver er noget fis. Hvorfor skal frisørene fx. have en? De lever af at sætte hår, hvorfor så gå med hue?

HG blev i vores gymnasieklasse kaldt "klippe-klistre-holdet". Det er ikke sagt for at støde, men bare for at vide vores "humor"/holdning dengang.

Kitty, med 2 studenterhuer. Både HHX (blå) og STX-student (rød)!

Anmeld

21. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
ct skriver:

Jeg er for en gangs skyld enig med dig  

Så skal man også kunne kalde folkeskolens afgangselever for studenter, fordi nogen af dem også får huer? Det synes jeg er dybt godnat  

Nej, jeg mener bestemt også, at den titel(og huerne for såvel også) tilhører dem, der har fuldført en gymnasiel uddannelse

Får man huer når man er færdig med folkeskolen? Den har jeg aldrig hørt før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.