Købt de første 2 ting til baby ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Det lyder ikke rigtig som ferie synes jeg? Men lige meget - bare tiden går!! Hvor langt er du henne d. 13?

Nej, egentlig ikke Men jeg kan få en masse timer der hvor jeg arbejder, og vi skal have sparet en masse penge sammen til baby og de ting der hører til, så vi tager en ferie i efteråret i stedet.

D. 13. er jeg 12+5. Hvad med dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Nej, egentlig ikke Men jeg kan få en masse timer der hvor jeg arbejder, og vi skal have sparet en masse penge sammen til baby og de ting der hører til, så vi tager en ferie i efteråret i stedet.

D. 13. er jeg 12+5. Hvad med dig?

Jamen det lyder også fornuftigt! Det er i øvrigt super fedt at kunne tage på ferie når alle andre bliver hjemme - så kan i komme tilbage og være lækkerbrune og overskudsagtige når alle andre begynder at blive vinterblege

DS. 13. er jeg 13+6... så trukket lige til grænsen!

Anmeld

23. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Jamen det lyder også fornuftigt! Det er i øvrigt super fedt at kunne tage på ferie når alle andre bliver hjemme - så kan i komme tilbage og være lækkerbrune og overskudsagtige når alle andre begynder at blive vinterblege

DS. 13. er jeg 13+6... så trukket lige til grænsen!

Ja, ik'? Meget fornuftigt! Men jeg er nu glad for mit arbejde og det er hyggeligt, så det er bare skønt at få penge for noget, man nyder.

Uha, ja, det er godt nok lige til grænsen. Men så er der jo en meget mere udviklet baby at se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.