Købt de første 2 ting til baby ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

IAH

Mettemus skriver:

Jeg er godt nok ved at være meget nervøs. Kan ingenting mærke og min mave er ikke vokset så meget som en mm! Hmm... Men på den anden side bløder jeg heller ikke og har ikke ondt.... Der er godt nok lang tid til d. 13.!!! (er heldigvis ikke overtroisk)

... jeg tror I bruger mange kræfter på at bekymre jer.. Nyd hellere graviditeten og det gode vejr... I gør det så godt I kan, så de små rødder har det nok strålende inde i mørket!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mettemus

IAH skriver:

... jeg tror I bruger mange kræfter på at bekymre jer.. Nyd hellere graviditeten og det gode vejr... I gør det så godt I kan, så de små rødder har det nok strålende inde i mørket!

Jeg håber du har ret, men efter at have mistet to er det bare stadig rigtig svært at turde håbe... Men du har helt sikkert ret - det hjælper i hvert fald ingenting at gå og spekulere så meget

Anmeld

22. juni 2010

IAH

Mettemus skriver:

Jeg håber du har ret, men efter at have mistet to er det bare stadig rigtig svært at turde håbe... Men du har helt sikkert ret - det hjælper i hvert fald ingenting at gå og spekulere så meget

Jeg forstår dig udmærket godt! Men forsøg, hvis du kan, at fokusere på noget andet.

Der er tre uger til nf scanningen i dag og det slider dig jo op at gå og bekymre dig. Jeg har ikke flere graviditetssymotomer nu og min mave er ca så flad som før. Jeg blev scannet på Riget i fredags. Og der var masser af liv.. Så få dig en scanning på et tidspunkt før nf, hvis det er nødvendigt.

Men du er vel også næsten forbi de første ti uger, der er de mest kritiske? 

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

IAH skriver:

Jeg forstår dig udmærket godt! Men forsøg, hvis du kan, at fokusere på noget andet.

Der er tre uger til nf scanningen i dag og det slider dig jo op at gå og bekymre dig. Jeg har ikke flere graviditetssymotomer nu og min mave er ca så flad som før. Jeg blev scannet på Riget i fredags. Og der var masser af liv.. Så få dig en scanning på et tidspunkt før nf, hvis det er nødvendigt.

Men du er vel også næsten forbi de første ti uger, der er de mest kritiske? 

Er blevet scannet engang og der var fint liv i 7. uge... så skal jo bare slappe af Går ind i12. uge i morgen, så burde jo se det lidt som en milepæl i sig selv.

Men hvor dejligt at du er blev et scannet og har set liv - det er altså en ret stor ting synes jeg!

Anmeld

22. juni 2010

Kit

Malonde1985 skriver:

ÅÅh det var da billigt!! Du sku lige ha givet et fif herinde

Jeg så en tråd omkring ammepude tilbudet på baby.dk, men skal nok huske at smide et fif i 1. kvartal 2011 næste gang jeg støder på et godt tilbud.

Jeg prøver også at holde mig i skindet med tøjet, da vi en gang før har mistet. Selvom jeg denne gang har set hjerteblink 6+6, men frygten sidder i kroppen alligevel.

Kit, der skal til NF d. 21.juli og glæder sig helt vildt.

Anmeld

22. juni 2010

Riksen

Malonde1985 skriver:

bare d. 19/7 også bliver en god dag - da skal jeg til nakkefoldsscanning..  er godt nok nervøs for om alt nu er ok... Da jeg ventede den store var jeg overhovedet ikke bange for at miste barnet eller tænkte at der kunne være noget galt, for hvorfor sku der dog være det? Men 2. gang når man ligesom har fulgt med nogen af dem som har mistet, sætter frygten sig godt nok .. Krydser fingre for at ALLE scanninger går godt

Selvfølgelig er det også en god dato

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, det er jeg også. Jeg har mistet en gang, så det ligger dybt i mig at det kan ske igen. Men hvorfor skulle det det? Jeg tror på at der er en fin lille baby til mig - ligesom der er til jer andre.

Anmeld

22. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Jeg er godt nok ved at være meget nervøs. Kan ingenting mærke og min mave er ikke vokset så meget som en mm! Hmm... Men på den anden side bløder jeg heller ikke og har ikke ondt.... Der er godt nok lang tid til d. 13.!!! (er heldigvis ikke overtroisk)

Jeg kender godt de tanker, du har. Men jeg tror det er vigtigt at tænke positivt; at du ikke bløder eller har smerter, og at der var liv sidst du blev scannet.

Puha, ja, der er rigtig lang tid til! Men når vi når dertil må vi opdatere i løbet af dagen, så vi kan se billeder.

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Jeg kender godt de tanker, du har. Men jeg tror det er vigtigt at tænke positivt; at du ikke bløder eller har smerter, og at der var liv sidst du blev scannet.

Puha, ja, der er rigtig lang tid til! Men når vi når dertil må vi opdatere i løbet af dagen, så vi kan se billeder.

Jaaa det blir vildt godt - blir altid så imponeret når jeg kigger på scanningsbilleder fra NF-scanninger - man kan virkelig se meget! Det blir fantastisk...

Men altså - nu blir jeg færdig med eksamen i morgen, så skal jeg hjem til de gamle nogle dage fordi min lillebror bliver student og så skal jeg jo lige vænne mig til at holde fri (det tager i hvert fald en uge at give sig selv lov til at holde fri med god samvittighed), og WUPTI - så er det jo snart d. 13.!

Anmeld

22. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Jaaa det blir vildt godt - blir altid så imponeret når jeg kigger på scanningsbilleder fra NF-scanninger - man kan virkelig se meget! Det blir fantastisk...

Men altså - nu blir jeg færdig med eksamen i morgen, så skal jeg hjem til de gamle nogle dage fordi min lillebror bliver student og så skal jeg jo lige vænne mig til at holde fri (det tager i hvert fald en uge at give sig selv lov til at holde fri med god samvittighed), og WUPTI - så er det jo snart d. 13.!

Ja, det er imponerende at se scanningsbilleder - glæder mig også helt vildt!

Ih, hvor dejligt med ferie! Det har jeg også i morgen kl.12.30., og så skal jeg ellers bare arbejde og forberede mit speciale, så kommer tiden til at gå med det.

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ja, det er imponerende at se scanningsbilleder - glæder mig også helt vildt!

Ih, hvor dejligt med ferie! Det har jeg også i morgen kl.12.30., og så skal jeg ellers bare arbejde og forberede mit speciale, så kommer tiden til at gå med det.

Det lyder ikke rigtig som ferie synes jeg? Men lige meget - bare tiden går!! Hvor langt er du henne d. 13?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.