Købt de første 2 ting til baby ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

Malonde1985

Ja... så gik det galt.. ej kun en lille smule .

Fik surfet mig ind på en hjemmeside hvor der var tilbud på Gaia og Ko. - halv pris sådan ca. Iiih ku ha købt mig fattig i pusletaske osv osv osv... MEN fik KUN købt en puslehynde og sovepose til ialt 300,- .. Nu skal jeg så heller ikke købe mere før jeg er meget længere henne .. nej det skal jeg ikke!!

Er der nogen af jer der ik har kunnet holde dankortet i pungen??

Klik på billedet, for at se et større billede

Klik på billedet, for at se et større billede

Begge neutrale farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Kit

Jeg har været et smut i Jysk i sidste uge og købte en ammepude på tilbud. Normaltpris 200,- Tilbudspris 75,-. Det er sådan en øko, allergivenlig en af slagsen.

Synes selv det er et godt køb.

Kit (8+2)

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Fedt at i allerede er begyndt!!

Jeg har købt en lille neutral dragt fra H&M da jeg skulle fortælle min kæreste om de to streger. Ellers har jeg forsøgt at holde mig på måtten - men det har holdt hårdt! Har siddet med kortet fremme og tastet kortnummer og udløbsdato ind for at betale, for så i sidste øjeblik at tvinge mig selv til at lade være. Puha, det var svært! Havde fundet en søøøød orange body med brune kanter og røde flodheste sammen med nogle små brune bukser - det ville jo sagtens kunne gå til både drenge og piger!

Men jeg gjorde det ikke

Anmeld

22. juni 2010

IAH

Jeg har kunnet holde mig i skindet indtil videre. Undgår simpelthen børnetøjsforretninger og lign. I går var jeg forbi Illum og Magasin, hvor der er startet udsalg. Det krævede rygrad at blive væk fra børnetøjet der... Jeg glæder mig til nakkefoldsskanningen, så synes jeg godt jeg kan købe et par bittesmå babyfutter.

Min mor er vist endnu værre end mig. Jeg afslørede hende i at have planlagt hvilke strikkeopskrifter, hun vil gå i krig med... Der lå en hel stak udklip gemt under avisen på hendes sofabord. Men det må egentlig også være fedt for hende at få lov at strikke til et barnebarn....

Knus Iben

Anmeld

22. juni 2010

Riksen

Jeg har også holdt mig på måtten, men har på en måde syndet en lille smule ved at tjekke nettet for de ting, jeg skal købe efter en forhåbentlig veloverstået nakkefoldscanning d. 13. juli.

Til gengæld har min familie ikke kunnet holde sig på måtten. Har fået flere outfits af min farmor og af min sviger mor, og så har min mor allerede strikket to bluser, to par strømper, et par bukser, og så er hun i gang med et babytæppe. De er simpelt hen gået amok!!

Men det første jeg vil købe efter nakkefoldscanningen er Barnets bog - mit første år. Har forelsket mig i en rigtig sød en, der både passer til en dreng og en pige, da vi ikke vil kende kønnet før den kommer ud.

Puha, det blev et længere indlæg... bær over med mig Jeg synes at det er nogle supersøde ting du har købt - og så til billige penge!

Anmeld

22. juni 2010

Malonde1985

Kit skriver:

Jeg har været et smut i Jysk i sidste uge og købte en ammepude på tilbud. Normaltpris 200,- Tilbudspris 75,-. Det er sådan en øko, allergivenlig en af slagsen.

Synes selv det er et godt køb.

Kit (8+2)

ÅÅh det var da billigt!! Du sku lige ha givet et fif herinde

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Jeg har også holdt mig på måtten, men har på en måde syndet en lille smule ved at tjekke nettet for de ting, jeg skal købe efter en forhåbentlig veloverstået nakkefoldscanning d. 13. juli.

Til gengæld har min familie ikke kunnet holde sig på måtten. Har fået flere outfits af min farmor og af min sviger mor, og så har min mor allerede strikket to bluser, to par strømper, et par bukser, og så er hun i gang med et babytæppe. De er simpelt hen gået amok!!

Men det første jeg vil købe efter nakkefoldscanningen er Barnets bog - mit første år. Har forelsket mig i en rigtig sød en, der både passer til en dreng og en pige, da vi ikke vil kende kønnet før den kommer ud.

Puha, det blev et længere indlæg... bær over med mig Jeg synes at det er nogle supersøde ting du har købt - og så til billige penge!

Hvor sjovt - d. 13/7 er åbenbart store-NF-dag: både Blomst84, du og jeg skal scannes den dag... gad vide hvad der er med den dato? 

Anmeld

22. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Hvor sjovt - d. 13/7 er åbenbart store-NF-dag: både Blomst84, du og jeg skal scannes den dag... gad vide hvad der er med den dato? 

Ej, hvor skægt! Det er også min mors fødselsdag (og Anker Jørgensens), så det må betyde at det bliver en god dag for os alle

Anmeld

22. juni 2010

Malonde1985

Riksen skriver:

Ej, hvor skægt! Det er også min mors fødselsdag (og Anker Jørgensens), så det må betyde at det bliver en god dag for os alle

bare d. 19/7 også bliver en god dag - da skal jeg til nakkefoldsscanning..  er godt nok nervøs for om alt nu er ok... Da jeg ventede den store var jeg overhovedet ikke bange for at miste barnet eller tænkte at der kunne være noget galt, for hvorfor sku der dog være det? Men 2. gang når man ligesom har fulgt med nogen af dem som har mistet, sætter frygten sig godt nok .. Krydser fingre for at ALLE scanninger går godt

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Jeg er godt nok ved at være meget nervøs. Kan ingenting mærke og min mave er ikke vokset så meget som en mm! Hmm... Men på den anden side bløder jeg heller ikke og har ikke ondt.... Der er godt nok lang tid til d. 13.!!! (er heldigvis ikke overtroisk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.