Zafir skriver:
Altså - jeg har muligheden nu for at sætte nogen grænser. Jeg kan kun håbe at hun har hørt det, og kan leve videre med sit løfte. For ellers er det slut.
Hun begyndte også med at jeg ikke kunne tillade mig at sætte betingelser på hendes samværd med hendes familie (Idun) og det kan du da helt sikkert tro jeg kan!!... Jeg ville aldrig nogensinde lade Idun være sammen med hende igen, hvis jeg ikke havde fået i det mindste hendes ord for at hun accepterer og respektere hendes far. Tænk hvis hun begyndte at køre hendes idéer om ham over på hende!!!... Det ville være frygteligt... Specielt, når det ikke er et rask sind der dømmer... 
Ja, det ville være skrækkelig, hvis hun fik lov at påvirke Idun med hendes ideer. Tror bare, at du skal være til stede i rigtig lang tid fremover... Indtil Idun er stor nok til at kunne sortere lidt i oplysningerne.
Jeg har ikke haft kontakt med min mormor og morfar siden jeg var ca. 5 år. For et par år siden tog jeg hjem til dem. Fik en lang snak - som primært gik ud på at svine min mor til - jeg har ikke kontaktet dem siden. Christ! Ufattelig hvad familier byder hinanden en gang i mellem!
Anmeld