Møde med min mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Vial

Zafir skriver:

Altså - jeg har muligheden nu for at sætte nogen grænser. Jeg kan kun håbe at hun har hørt det, og kan leve videre med sit løfte. For ellers er det slut.

Hun begyndte også med at jeg ikke kunne tillade mig at sætte betingelser på hendes samværd med hendes familie (Idun) og det kan du da helt sikkert tro jeg kan!!... Jeg ville aldrig nogensinde lade Idun være sammen med hende igen, hvis jeg ikke havde fået i det mindste hendes ord for at hun accepterer og respektere hendes far. Tænk hvis hun begyndte at køre hendes idéer om ham over på hende!!!... Det ville være frygteligt... Specielt, når det ikke er et rask sind der dømmer...

Ja, det ville være skrækkelig, hvis hun fik lov at påvirke Idun med hendes ideer. Tror bare, at du skal være til stede i rigtig lang tid fremover... Indtil Idun er stor nok til at kunne sortere lidt i oplysningerne.

Jeg har ikke haft kontakt med min mormor og morfar siden jeg var ca. 5 år. For et par år siden tog jeg hjem til dem. Fik en lang snak - som primært gik ud på at svine min mor til - jeg har ikke kontaktet dem siden. Christ! Ufattelig hvad familier byder hinanden en gang i mellem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Ja, det ville være skrækkelig, hvis hun fik lov at påvirke Idun med hendes ideer. Tror bare, at du skal være til stede i rigtig lang tid fremover... Indtil Idun er stor nok til at kunne sortere lidt i oplysningerne.

Jeg har ikke haft kontakt med min mormor og morfar siden jeg var ca. 5 år. For et par år siden tog jeg hjem til dem. Fik en lang snak - som primært gik ud på at svine min mor til - jeg har ikke kontaktet dem siden. Christ! Ufattelig hvad familier byder hinanden en gang i mellem!

Det er også det jeg tænker meget over ligenu... For hun ahr spurgt om Idun kan komme ind en dag eller 2 i uge 27... Jeg er bare SÅ meget i tvivl... Jeg har heller ikke givet Idun gaven, som min mor havde med endnu...

Så jeg aner det ikke.

Men altså - det er jo det der er så fucked up, at det er ikke ngoet at nogen kan gøre for at min mor er sådan. Også derofr je gikke hader hende. Men altså. -Derfor bliver vi andre nødt til at tilpasse os og lave grænserne rundt om hende...

Anmeld

20. juni 2010

Vial

Zafir skriver:

Det er også det jeg tænker meget over ligenu... For hun ahr spurgt om Idun kan komme ind en dag eller 2 i uge 27... Jeg er bare SÅ meget i tvivl... Jeg har heller ikke givet Idun gaven, som min mor havde med endnu...

Så jeg aner det ikke.

Men altså - det er jo det der er så fucked up, at det er ikke ngoet at nogen kan gøre for at min mor er sådan. Også derofr je gikke hader hende. Men altså. -Derfor bliver vi andre nødt til at tilpasse os og lave grænserne rundt om hende...

Jeg ville helt klar fortælle hende, at jeres samvær skal være lidt mere stabilt inden Idun kommer på besøg. Men at du rigtig gerne vil ses alle tre. Evt. en tur i Zoo eller Tivoli.

Det er ikke "trygt" at sende Idun afsted i flere dage hos en bedstemor, som har været i "bad standing". Så skulle bedstemor have haft sin hyggelige gang i jeres familie regelmæssigt, synes jeg.

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jeg ville helt klar fortælle hende, at jeres samvær skal være lidt mere stabilt inden Idun kommer på besøg. Men at du rigtig gerne vil ses alle tre. Evt. en tur i Zoo eller Tivoli.

Det er ikke "trygt" at sende Idun afsted i flere dage hos en bedstemor, som har været i "bad standing". Så skulle bedstemor have haft sin hyggelige gang i jeres familie regelmæssigt, synes jeg.

Jeg tror du har ret... Jeg skal tænke meget over, hvordan og ledes jeg håndterer det og snakker med min psykolog om det i morgen

Anmeld

21. juni 2010

NoName

Respekt til dig Zafir...

super stærkt gået...

Knus Majken

Anmeld

21. juni 2010

betski

Respekt Zafir!! Ved hvor svært det er at tage en sådan snak, så stor klap på skulderen herfra. Det er en lang men god process du er igennem. At sætte fokus på sine egne behov er ikke altid det letteste, men det kommer dig og din familie så meget til gavn, for det betyder at du respekterer dig selv - og med selvrespekt kommer der selvværd - Stort knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.