Zafir skriver:
Men det er jo fordi min mor ikke er rask. Så min mor dømmer verden udfra en 3årig tidligt skadet og ikke elsket og totalt svigtet barn... Så alle situationer sætter hun lille skadede hanne ind, i stedet for i situationen og alle mennesker kan være onde... Min mor har ingen nuancer i godt og ondt. Det er enten eller. Der er ikke gråzoner, men hun ser ikke verden som at Idun er sund og rask af sind og kan sætte grænser og sige til og fra fx. Så sætter hun sig selv ind i situationen i stedet for Idun og reagerer udfra det.
Forstår du forskellen?
Derfor har hun noget imod Tom. Hun ville også hade mig og have smidt mig i skraldespanden (som hun har gjort med alle andre), hvis jeg ikke var hendes datter...
Det lyder godt nok træls på den måde, at have en mor som er 3 år er jo ikke holdbart. Efter min mor fik en hjerneblødning, så er der også bare ting hun ikke forstår!! Jeg føler ikke jeg kan tale fornuft med hende, for hun fatter minus af livet. ;-( Pt. er hun som et barn på 13 år, i guder hvor er det pinligt.
Men jeg håber i kommer overens på sigt, men det bliver nok svært når hun er syg, og ikke rigtigt lever i samme verden som os andre.
Jeg vil overveje den med postkortet og cafeen igen.. tak knus
Nu vil jeg finde min seng, der er jo en ny dag imorgen
Anmeld