Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
heaven skriver:Nadi skriver:Ej tak :) Og det kan jeg købe i håndkøb uden at have snakket med lægen? Jeg forstår ham også godt, er bare træt af at lægen ikke har tid før. Begynder sgu at "savne" ham :PLægen eller din mand? hehe....det der canesten kan du godt få i håndkøb, og du kan også få noget der hedder vic-vac - også ret effektiv, dog nogle lidt store piller at stikke op... Men hva, så får man da lidt, når manden ikke vil...hehe... ej, det er træls.. på apoteket med dig..Jannie
Nadi skriver:Ej tak :) Og det kan jeg købe i håndkøb uden at have snakket med lægen? Jeg forstår ham også godt, er bare træt af at lægen ikke har tid før. Begynder sgu at "savne" ham :P
ivfmarie skriver:heaven skriver:Nadi skriver:Ej tak :) Og det kan jeg købe i håndkøb uden at have snakket med lægen? Jeg forstår ham også godt, er bare træt af at lægen ikke har tid før. Begynder sgu at "savne" ham :PLægen eller din mand? hehe....det der canesten kan du godt få i håndkøb, og du kan også få noget der hedder vic-vac - også ret effektiv, dog nogle lidt store piller at stikke op... Men hva, så får man da lidt, når manden ikke vil...hehe... ej, det er træls.. på apoteket med dig..JannieHarh harh... Heaven - du er satme skarp i aften ;)
heaven skriver:jep jep.... har også lige fået varmet fingrene op på 0-3 år!!!>(Jannie
ivfmarie skriver:heaven skriver:jep jep.... har også lige fået varmet fingrene op på 0-3 år!!!>(JannieJeg så det godt... tcssss - smoking hot!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128