Søger veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

Jeg har også hørt mange gode ting..

Kender mange der har læst/læser i Lyngby og alle har været glade for det Hvor I Lyngby bor I?

Tæt ved DTU - så ikke så langt fra dyrehaven, så den bliver flittigt brugt når det bliver vores tur til at trille med barnevognen

Boede i Valby før, så Lyngby er meget grøn end jeg var vant til

Har selv overvejet at læse efter barsel, men det er lidt meget lagt på hylden, da jeg allerede har en uddannelse, og ikke helt ved hvor skoletræt jeg er.. Nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nadia&Daniel skriver:

Tæt ved DTU - så ikke så langt fra dyrehaven, så den bliver flittigt brugt når det bliver vores tur til at trille med barnevognen

Boede i Valby før, så Lyngby er meget grøn end jeg var vant til

Har selv overvejet at læse efter barsel, men det er lidt meget lagt på hylden, da jeg allerede har en uddannelse, og ikke helt ved hvor skoletræt jeg er.. Nu må vi se

hæhæ.. en af de gode ting ved at læse (i de her tider) er jo at man er sikret en indtægt

Anmeld

20. juni 2010

Munder

søde Dorte!!!! Selvfølgelig er du velkommen.. i hvert fald hvis jeg skal bestemme

Tanks. Følger da med om I finder en dato at mødes

Anmeld

20. juni 2010

Nadia&Daniel

Munder skriver:

Tanks. Følger da med om I finder en dato at mødes

Jo flere - jo hyggeligere

Anmeld

20. juni 2010

ZamanogDania

Self. er du velkommen Dorte. Vi skriver når de andre er klar til at finde en tidspunkt vi kan mødes.

Anmeld

21. juni 2010

siw84

hop hop her kommer jeg så lige

jeg hedder siw og er 26 år med en dejlig søn på 4 mdr.. synes det kunne være rigtig hyggeligt og møde nogle andre mennesker og deres søde børn ( og kommende )

jeg bor sammen med min kæreste i hvidovre..

Anmeld

21. juni 2010

Nadia&Daniel

siw84 skriver:

jeg hedder siw og er 26 år med en dejlig søn på 4 mdr.. synes det kunne være rigtig hyggeligt og møde nogle andre mennesker og deres søde børn ( og kommende )

Velkommen til

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
siw84 skriver:

jubiii

Anmeld

21. juni 2010

siw84

Caroline86 skriver:

jubiii

Anmeld

21. juni 2010

ZamanogDania

siw84 skriver:

Velkommen til Siw. sender dig lige en brev, så kan jeg lærer dig lidt mere at kende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.