Søger veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Nadia&Daniel

ZamanogDania skriver:

Caroline havde en idé om vi alle kunne mødes en dag og hygge? hvad siger I til det?

Super ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nadia&Daniel skriver:

Hej jeg hedder Nadia og er 23 år (fylder 24 år 2 mdr. før min termin - som er den 2. november). Jeg bor í Lyngby med min forlovede og Trunte (katten). Jeg flyttede herover til Sjælland (fra Århus) for næsten 2 år siden, og mødte min forlovede få mdr. efter jeg var flyttet. Nu bor vi sammen, og venter vores første Jeg mistede en del veninder pga flytningen, så jeg er frisk på at lære nye (og gerne flere) at kende  (og især med børn)

Stort KRAM fra Nadia

jeg lavede lige den omvendte af dig Flyttede fra Rungsted til Gjern (Silkeborg) hvor jeg mødte min kæreste Vi flytter så sammen til Nivå i løbet af den næste måned... Daniel starter udd. i Lyngby til sep. og jeg skal selv tilbage til min uddannelse (bliver nok også i Lyngby) efter barsel

Anmeld

20. juni 2010

saraa

ZamanogDania skriver:

Hej alle sammen

Mt navn er Zaman, og er 22 bliver 23 til august. Jeg har en datter på 5 halv mrd. Vi bor i Brønshøj med min mand. Jeg er en der elsker at have det sjovt og hygge. Kunne godt tænke mig og finde nogle som gider dele lidt af deres tid med mig og min datter. Nogle der er omkring 20-30 år. Jeg har bare brug for tale med nogen om mine hverdage osv.Hvis I forstår

Siden jeg blev mor så har jeg mistet mange af mine venner. Faktisk har jeg slet ikke nogen nu. Kun min mand, men han arbejder os ret meget. Jeg var med i en mødregruppe, men de viste ingen interesse for det

Så hvis der er nogle der er frisk på have en veninde så skriv 

jeg hopper da os lige på her

jeg hedder sara er flyttet til kbh fra odense for et år siden, bor sammen med min kæreste amir, og sammen fik vi her den 21 maj vores lille dreng til verden kender heller ikke mange her i kbh så det kunne da være hyggeligt at lære nogen at kende..

knus sara

Anmeld

20. juni 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

jeg lavede lige den omvendte af dig Flyttede fra Rungsted til Gjern (Silkeborg) hvor jeg mødte min kæreste Vi flytter så sammen til Nivå i løbet af den næste måned... Daniel starter udd. i Lyngby til sep. og jeg skal selv tilbage til min uddannelse (bliver nok også i Lyngby) efter barsel

Hvilken uddannelse skal din kæreste (og dig) tager i Lyngby??

Anmeld

20. juni 2010

ZamanogDania

sender dig en brev sara.

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Nadia&Daniel skriver:

Hvilken uddannelse skal din kæreste (og dig) tager i Lyngby??

Jeg er i gang med serviceøkonomi. Afsluttede mit speciale i sport og event management 14 dage inden jeg fødte

Daniel skal læse finansøkonomi med speciale som ejendomsmægler.. På KNord

Anmeld

20. juni 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

Jeg er i gang med serviceøkonomi. Afsluttede mit speciale i sport og event management 14 dage inden jeg fødte

Daniel skal læse finansøkonomi med speciale som ejendomsmægler.. På KNord

Har hørt rigtig noget om Nord (rygter på den gode måde) plus så er Lyngby en dejlig by at læse i (igen rygte jeg har hørt) - den er ihvert fald dejlig at bo i

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Nadia&Daniel skriver:

Har hørt rigtig noget om Nord (rygter på den gode måde) plus så er Lyngby en dejlig by at læse i (igen rygte jeg har hørt) - den er ihvert fald dejlig at bo i

Jeg har også hørt mange gode ting..

Kender mange der har læst/læser i Lyngby og alle har været glade for det Hvor I Lyngby bor I?

Anmeld

20. juni 2010

Munder

Har selv læst på Lyngby Uddannelsescenter, men for maaaange år siden.

Det kunne da være hyggeligt at se nogle nye ansigter, men jeg er 10-12 år ældre end jer, så ved ikke helt om jeg passer ind.

Dorte (34 år, med Andrea på snart 4)

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Munder skriver:

Har selv læst på Lyngby Uddannelsescenter, men for maaaange år siden.

Det kunne da være hyggeligt at se nogle nye ansigter, men jeg er 10-12 år ældre end jer, så ved ikke helt om jeg passer ind.

Dorte (34 år, med Andrea på snart 4)

søde Dorte!!!! Selvfølgelig er du velkommen.. i hvert fald hvis jeg skal bestemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.