Søger veninder i Storkøbenhavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.287 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

ZamanogDania

Hej alle sammen

Mt navn er Zaman, og er 22 bliver 23 til august. Jeg har en datter på 5 halv mrd. Vi bor i Brønshøj med min mand. Jeg er en der elsker at have det sjovt og hygge. Kunne godt tænke mig og finde nogle som gider dele lidt af deres tid med mig og min datter. Nogle der er omkring 20-30 år. Jeg har bare brug for tale med nogen om mine hverdage osv.Hvis I forstår

Siden jeg blev mor så har jeg mistet mange af mine venner. Faktisk har jeg slet ikke nogen nu. Kun min mand, men han arbejder os ret meget. Jeg var med i en mødregruppe, men de viste ingen interesse for det

Så hvis der er nogle der er frisk på have en veninde så skriv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

2721

ZamanogDania skriver:

Hej alle sammen

Mt navn er Zaman, og er 22 bliver 23 til august. Jeg har en datter på 5 halv mrd. Vi bor i Brønshøj med min mand. Jeg er en der elsker at have det sjovt og hygge. Kunne godt tænke mig og finde nogle som gider dele lidt af deres tid med mig og min datter. Nogle der er omkring 20-30 år. Jeg har bare brug for tale med nogen om mine hverdage osv.Hvis I forstår

Siden jeg blev mor så har jeg mistet mange af mine venner. Faktisk har jeg slet ikke nogen nu. Kun min mand, men han arbejder os ret meget. Jeg var med i en mødregruppe, men de viste ingen interesse for det

Hey mit navn er Kristine jeg er lige fyldt 24 år og venter mit første barn med termin om 6 dage

Bor Søborg sammen med min kæreste. tænkte det måske kunne være vi kunne finde ud af noget 

Anmeld

20. juni 2010

ZamanogDania

sender lige en brev til dig

Anmeld

20. juni 2010

AA10

ZamanogDania skriver:

Hej alle sammen

Salaam

Jeg bor også i kbh og søger veninder, jeg har lige opdaget jeg er gravid for første gang.. men skriv hvis det er

Anmeld

20. juni 2010

ZamanogDania

Salam.

Sender lige en brev:p

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej!

Jeg hedder Caroline og har Laura på 4 mdr. Min kæreste og jeg rykker vores lille familie til Nivå om en måneds tid, så jeg er da bestemt også frisk på at mødes

Knus

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

Hej!

Jeg hedder Caroline og har Laura på 4 mdr. Min kæreste og jeg rykker vores lille familie til Nivå om en måneds tid, så jeg er da bestemt også frisk på at mødes

Knus

hov, og jeg er 24

Anmeld

20. juni 2010

Nadia&Daniel

ZamanogDania skriver:

Hej alle sammen

Hej jeg hedder Nadia og er 23 år (fylder 24 år 2 mdr. før min termin - som er den 2. november). Jeg bor í Lyngby med min forlovede og Trunte (katten). Jeg flyttede herover til Sjælland (fra Århus) for næsten 2 år siden, og mødte min forlovede få mdr. efter jeg var flyttet. Nu bor vi sammen, og venter vores første Jeg mistede en del veninder pga flytningen, så jeg er frisk på at lære nye (og gerne flere) at kende  (og især med børn)

Stort KRAM fra Nadia

Anmeld

20. juni 2010

ZamanogDania

Der er brev på vej til jer begge

Anmeld

20. juni 2010

ZamanogDania

Caroline havde en idé om vi alle kunne mødes en dag og hygge? hvad siger I til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.