Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk.Sommerfugl skriver: Selvfølgelig vil du nok optimerer dine chancer for en graviditet, hvis du spiser det rigtige mad, som de beskriver i bogen
Selvfølgelig vil du nok optimerer dine chancer for en graviditet, hvis du spiser det rigtige mad, som de beskriver i bogen
Det kan du have ret i. Men måske jeg skal væbne mig lidt med tlmodighed.. fik en SA i feb så der går jo nok lidt endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Virkede den!? Blev du gravid fordi du spisete efter bogen?!
Virkede den!? Blev du gravid fordi du spisete efter bogen?!
Jeg blev ikke gravid på grund af bogen, jeg blev gravid via kunstig befrugtning Men det er jo lige meget hvordan man bliver gravid, bare man bliver det
Chalala85 skriver: Nej det kan du havre ret i. Jeg troede bare det var en bog til alle om at spise til en gravidmave. Mig der har misforstået det, men tak fordi du lige hjalp
Nej det kan du havre ret i. Jeg troede bare det var en bog til alle om at spise til en gravidmave. Mig der har misforstået det, men tak fordi du lige hjalp
Det var nemlig også det jeg troede, og jeg har nemlig heller ikke pco.
Hmm.. Troede egentlig også at det var en bog for alle.
Jeg har heller ikke pco, men det skader vel aldrig at få lidt inspiration til hvad der er godt at spise, uanset hvad
Nea85 skriver: Hmm.. Troede egentlig også at det var en bog for alle. Jeg har heller ikke pco, men det skader vel aldrig at få lidt inspiration til hvad der er godt at spise, uanset hvad
Det skader bestemt ikke, og den har vist også nogle ret gode forslag, såvidt jeg har forstået.
Bogen er solgt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128