Bogen "Spis dig Gravid"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.132 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Dictes mor

Jeg har bogen spis dig gravid, som jeg gerne vil af med, hvis nogen er interesseret.

Jeg vil gerne have 100 kr for den. Jeg har aldrig læst i den, så den er jo nærmest helt ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Nea85

Jeg kunne nok godt være interesseret!  Ved du hvad portoen kommer til at koste?

Anmeld

19. juni 2010

Dictes mor

Portoen skal jeg nok betale, så det skal du ikke tænke på.

Anmeld

19. juni 2010

Chalala85

Virkede den!? Blev du gravid fordi du spisete efter bogen?!

Anmeld

19. juni 2010

Nea85

Portoen skal jeg nok betale, så det skal du ikke tænke på.

Så vil jeg meget gerne købe den! Hvordan gør vi med betaling osv.?

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Chalala85 skriver:

Virkede den!? Blev du gravid fordi du spisete efter bogen?!

Hun skriver at hun aldrig har læst i den Men jeg har den og spiser nogenlunde efter principperne. Jeg har i hvert fald mindre uren hud nu (jeg har pcos).. men om jeg bliver gravid af at spise efter den, vil tiden jo vise

Anmeld

19. juni 2010

Chalala85

Frk.Sommerfugl skriver:

Hun skriver at hun aldrig har læst i den Men jeg har den og spiser nogenlunde efter principperne. Jeg har i hvert fald mindre uren hud nu (jeg har pcos).. men om jeg bliver gravid af at spise efter den, vil tiden jo vise

Nååh ja ej haha det må være min hårfarve der lige har filtreret den vigtigste oplysning fra hehe.

Det er sku da lækkert du har fået sådan en dejlig hud

Nu har jeg ikker pco eller uren hud eller noget.. jeg har bare en voldsom kløe i æggestokkene heh

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Chalala85 skriver:

Nååh ja ej haha det må være min hårfarve der lige har filtreret den vigtigste oplysning fra hehe.

Det er sku da lækkert du har fået sådan en dejlig hud

Nu har jeg ikker pco eller uren hud eller noget.. jeg har bare en voldsom kløe i æggestokkene heh

Ok. M nu henvender bogen sig primært til sådan nogen som os med pco. Og hvis ikke du har det er det meget at give for en bog, hvor kun ét kap. er opskrifter - resten er forklaring osv. omkring pco, hormoner osv.

Så hvis du allerede har normal cyklus osv., ved jeg ik hvor meget du vil kunne bruge den.

Anmeld

19. juni 2010

Chalala85

Frk.Sommerfugl skriver:

Ok. M nu henvender bogen sig primært til sådan nogen som os med pco. Og hvis ikke du har det er det meget at give for en bog, hvor kun ét kap. er opskrifter - resten er forklaring osv. omkring pco, hormoner osv.

Så hvis du allerede har normal cyklus osv., ved jeg ik hvor meget du vil kunne bruge den.

Nej det kan du havre ret i. Jeg troede bare det var en bog til alle om at spise til en gravidmave. Mig der har misforstået det, men tak fordi du lige hjalp

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

Chalala85 skriver:

Nej det kan du havre ret i. Jeg troede bare det var en bog til alle om at spise til en gravidmave. Mig der har misforstået det, men tak fordi du lige hjalp

Selvfølgelig vil du nok optimerer dine chancer for en graviditet, hvis du spiser det rigtige mad, som de beskriver i bogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.